eitaa logo
Motivation🇮🇷🇵🇸☝🏻
1.2هزار دنبال‌کننده
5.1هزار عکس
1.6هزار ویدیو
33 فایل
یا مولا حسن مجتبی:) سلام سید احوالت؟ بنده هارمهرم بیاید راجب همه چی حرف بزنیم دوستان:) https://eitaa.com/nashenas_app/app?startapp=link_7oucij&btn=Harmehr کانال قرارگیری ناشناسا: https://eitaa.com/its_tea_time کانال خودتونه رفقا غریبی نکنید🗿
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از برگ زیتون🌿
امروز زیارت عاشورا با صد لعن و صد سلام رو فراموش نکنین
هدایت شده از تنها‌‌درشـریف.
آخرین نماز صبحی که علی‌اکبر اذان گفت ..
- ای اهلِ حرم سیر ببینید پدر را..
🔴آیت الله حائری شیرازی ▪️ امام حسین علیه السلام در شب عاشورا یک جور سخن گفت و در روز عاشورا یک جور دیگر. شب عاشورا، سخن از «نمی‌خواهم، احتیاج ندارم، بروید، بیعتم را برداشتم» بود. روز عاشورا می‌گوید: «بیائید به من کمک کنید، آیا یاور و مددکاری هست؟ هل من ناصر ینصرنی؟» ▪️ شب صحبت می‌کند تا مبادا خبیثی در بین طیّب‌ها باشد، و روز سخن می‌گوید تا مبادا طیّبی در بین خبیث‌ها مانده باشد. ▪️ شب غربال می‌کند تا فقط «صالحان» با او بمانند و روز غربال می‌کند تا فقط «اشقیاء» در مقابل او ایستاده باشند. ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ✅ ✌️👇 @saeedism
مادر آب کجایی پسرت آب نخورد.. پدر خاک کجایی پسرت خاک نشد💔
هدایت شده از Motivation🇮🇷🇵🇸☝🏻
6.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
تو به حسینتم نیاز نداشتی... السلام علی الخد التریب💔🖤 این کلیپ یک دقیقه ای بدجور با روحم بازی میکنه:)
هدایت شده از Motivation🇮🇷🇵🇸☝🏻
نگاش سمت حرم بود و بر زمین می خورد...💔 پناه اهل حرم بود و بی پناه افتاد... 💔 میگن روز عاشورا تو گودال قتلگاه شمر لعنة الله وقتی میخواست بفهمه امام حسین هنوز زندس یا نه، دستور داد به سپاهش که برید سمت خیمه ها💔امام علیه السلامم که غیرت الله بود، با تنی که یه جای سالم توش نبود و نفسایی که دیگه آخرین نفسا بودن به زور خودشون رو به یه نیزه شکسته تکیه میدن و به زحمت نیم خیز میشن و میفرمایند که تا وقتی من زندم سمت خیمه ها نرید💔 به قول مداح دیشبی امام علیه السلامو نگران شهید کردن💔 این نقاشی تجسم اون لحظه ست.
هدایت شده از Motivation🇮🇷🇵🇸☝🏻
Mahmood.karimi.To.Kheyme.Hanoz(128).mp3
زمان: حجم: 9.4M
من دختر شاه خیبر شکنم! من آینه زهرا و حسنم! اون کس که برای تو میمیره منم تو خیمه هنوز من سرلشکرتم بی تاب لب خشک اصغرتم من خواهرتم جای مادرتم... میسوزه دلم یا رب یا رب تو💔 میسوزه برا خشکی لب تو💔 یادت میاد چه روزگاری بود جوونیامون... داداش حسن همش و ان یکاد میخوند برامون حالا رسیده وقت عاشقی بچه هامون و ان یکاد بخون که راهی شن به میدون... ادامه داده هستی تو زنده بودنم رو ادامه میدی با نگات نفس کشیدنم رو با تیغ ابروهات ببر رگهای گردنم رو💔 کسی نمیشنوه صدای مردنم رو...💔
هدایت شده از Motivation🇮🇷🇵🇸☝🏻
وقتی از صبوری حضرت زینب سلام الله حرف میزنیم منظورمون فقط کربلا نیست، منظورمون فاطمیه اس، خدا میدونه چقدر سخته دختر بی مادر بشه💔منظورمون دیدن فرق شکافته امام علیه، خدا میدونه دخترا چقدر بابایی ان💔منظورمون جیگر پاره پاره امام حسنه، بعد از پدر و مادر کی تکیه گاه تر از برادر بزرگتر؟ 💔و چه کسی جز این بانوی بزرگوار بعد از حماسه ای مثل عاشورا با اقتدار میفرماید ما رایت الا جمیلا؟ لبیك یا زینب:)