هدایت شده از سبزِ متمایل به نارنجی.
مادر آب کجایی پسرت آب نخورد..
پدر خاک کجایی پسرت خاک نشد💔
هدایت شده از Motivation🇮🇷🇵🇸☝🏻
6.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
تو به حسینتم نیاز نداشتی...
السلام علی الخد التریب💔🖤
این کلیپ یک دقیقه ای بدجور با روحم بازی میکنه:)
هدایت شده از Motivation🇮🇷🇵🇸☝🏻
نگاش سمت حرم بود و بر زمین می خورد...💔
پناه اهل حرم بود و بی پناه افتاد... 💔
میگن روز عاشورا تو گودال قتلگاه شمر لعنة الله وقتی میخواست بفهمه امام حسین هنوز زندس یا نه، دستور داد به سپاهش که برید سمت خیمه ها💔امام علیه السلامم که غیرت الله بود، با تنی که یه جای سالم توش نبود و نفسایی که دیگه آخرین نفسا بودن به زور خودشون رو به یه نیزه شکسته تکیه میدن و به زحمت نیم خیز میشن و میفرمایند که تا وقتی من زندم سمت خیمه ها نرید💔
به قول مداح دیشبی امام علیه السلامو نگران شهید کردن💔
این نقاشی تجسم اون لحظه ست.
هدایت شده از Motivation🇮🇷🇵🇸☝🏻
Mahmood.karimi.To.Kheyme.Hanoz(128).mp3
زمان:
حجم:
9.4M
من دختر شاه خیبر شکنم!
من آینه زهرا و حسنم!
اون کس که برای تو میمیره منم
تو خیمه هنوز من سرلشکرتم
بی تاب لب خشک اصغرتم
من خواهرتم جای مادرتم...
میسوزه دلم یا رب یا رب تو💔
میسوزه برا خشکی لب تو💔
یادت میاد چه روزگاری بود جوونیامون...
داداش حسن همش و ان یکاد میخوند برامون
حالا رسیده وقت عاشقی بچه هامون
و ان یکاد بخون که راهی شن به میدون...
ادامه داده هستی تو زنده بودنم رو
ادامه میدی با نگات نفس کشیدنم رو
با تیغ ابروهات ببر رگهای گردنم رو💔
کسی نمیشنوه صدای مردنم رو...💔
#Music
هدایت شده از Motivation🇮🇷🇵🇸☝🏻
تو قتلگاه تو زمان نمیگذره...💔
یک زن تنهام چطور
شمرو ازت جدا کنم...؟💔
#Music
هدایت شده از Motivation🇮🇷🇵🇸☝🏻
وقتی از صبوری حضرت زینب سلام الله حرف میزنیم منظورمون فقط کربلا نیست، منظورمون فاطمیه اس، خدا میدونه چقدر سخته دختر بی مادر بشه💔منظورمون دیدن فرق شکافته امام علیه، خدا میدونه دخترا چقدر بابایی ان💔منظورمون جیگر پاره پاره امام حسنه، بعد از پدر و مادر کی تکیه گاه تر از برادر بزرگتر؟ 💔و چه کسی جز این بانوی بزرگوار بعد از حماسه ای مثل عاشورا با اقتدار میفرماید ما رایت الا جمیلا؟
لبیك یا زینب:)
Motivation🇮🇷🇵🇸☝🏻
میگن اگه روز عاشورا زیارت عاشورا رو بخونی و لعن هاش(اللهم العن اول ظالم ظلم...) و سلام هاشو(السلام ع
*دعای علقمه هم بخونید اگه زیارت عاشورای با صد لعن و صد سلام رو خوندید، التماس دعا
هدایت شده از Motivation🇮🇷🇵🇸☝🏻
میگن اگه روز عاشورا زیارت عاشورا رو بخونی و لعن هاش(اللهم العن اول ظالم ظلم...) و سلام هاشو(السلام علیک یا اباعبدالله و...) صدبار بگی و بعدش هم دعای علقمه رو بخونی، هر دعایی بکنی برآورده میشه:)
گفتم با شماهم درمیون بذارم شاید خواستید انجام بدید، التماس دعا:)
Motivation🇮🇷🇵🇸☝🏻
https://eitaa.com/Chocolate2005/24891 سطحی نگاه نکنید به مسائل، بحث اصلا بحث ضایع کردن نیست. بحث این
ما به حرف رهبر باور داریم، شما نداری؛ خب عیبی نداره ولی ما قرار نیست مثل شما فکر کنیم.
ما به حرف رهبرمون باور داریم و با رهبرمون موافقیم که این توافق نامه خوب نیست، که طبق فرمایشات همیشگی امام شهیدمون مذاکره با آمریکا جواب نیست، شرافتمندانه نیست، که طبق اصول باور داریم دربرابر امریکای جنایتکار فقط مقاومت جوابه، که طبق حرف رهبرانمون و تجربه و منطق باور داریم که هزینه سازش بیشتر از مقاومته، که باور داریم نباید فقط به دودوتا چارتای دنیا نگاه کنیم و همه چیزو فقط تو ظاهر امر ببینیم چون طبق قرآن باور داریم چه بسیار گروه های کوچکی که بر گروه های بزرگی پیروز شدند و طبق قرآن باور داریم حق پیروزه و برای پیروزی هم باید در مسیر الهی استقامت ورزید، که طبق قرآن باور داریم اگر خدارو یاری کنیم خدا مارو یاری میکنه و چه چیزی از یاری خدا بالاتر واقعا، که باور داریم به الله اکبر و میدونیم خدا بزرگتر از هرچیز و هرکسیه، بزرگ تر از هر موشک و قدرت و کمبودی، که طبق فرمایش امام شهید و قرآن باور داریم "آنوقتی که میتوانید، مبارزه کنید، وقتی دیدید که دارید شکست میخورید باز هم مبارزه کنید تا برسید به آن لحظهای که دیگر یقین میکنید که حتماً شکست خواهید خورد، باز هم مبارزه کنید. وقتی در آن لحظهای که یقین دارید حتماً شکست میخورید باز به تلاش و کوشش و مبارزه خود ادامه دهید، آنوقت پیروزی و فتح نصیبتان خواهد شد"
ادامه پیام بعد:
#ThinkTime
Motivation🇮🇷🇵🇸☝🏻
ما به حرف رهبر باور داریم، شما نداری؛ خب عیبی نداره ولی ما قرار نیست مثل شما فکر کنیم. ما به حرف ره
حالا شما اینو باور نداری، عیبی نداره؛ همفکراتونم رو کارن، ببینیم ته راه و صلاحدید شما چی میشه. به فرموده رهبر عزیزمون ما فعلا منتظر میشنیم تا شروط تحقق شن که تا الان نشدن فعلا!
و یه نکته خیلی مهم این که، نگاه به خارج و غرب بود که اقتصاد مارو به اینجا کشوند و هنوزم همینه، و چه مذاکره کنیم چه نکنیم تا زمانی که تمرکز رو روی داخل نذاریم اوضاع درست نمیشه و این ینی جریان غربگرا باید قدرت دستش نباشه تو کشور. و این فرسایش نه صلح نه جنگ و چرخه باطل هی جنگ آتش بس مذاکره دوباره جنگه که مردم رو خسته و فرسوده میکنه نه مقاومت که جز متحد کردن مردم و قوی تر کردن باورها و سلحشوری و پیروزی کار دیگه ای نکرده و نمیکنه!
#ThinkTime