بعدشم رفتم حرم:) البته این گنبدی که میبینید برا مسجد اعظمه چسبیده به حرم
#aesthetic
اینجاهم خیلی قشنگ بود ولی هرکاری کردم زیباییش اونطور که باید ثبت نشد:)
#aesthetic
از همین الان داشتن جشن میگرفتن برای عید غدیر:/
#aesthetic
هدایت شده از اوبونتو|ubuntu
مردم یه چیز تاثیرگذار میخوام بهتون بگم🦦؛
قدرت ناشناس رو هیچ موقع دست ِکم نگیرید توو ناشناس پیام بدید حتی به غلط🤌🏻😂.
آقا نشستیم با داداشم bad and crazy دیدیم، بعد همش اینطوری بودیم که این کدومشونه؟ 🤔این همون قبلیه نیست؟ 🤔پس چرا اینقدر شبیهشه؟ 🤔چرا اینقدر شبیهننن😭😂
#VisualBook
Motivation🇮🇷🇵🇸☝🏻
آقا نشستیم با داداشم bad and crazy دیدیم، بعد همش اینطوری بودیم که این کدومشونه؟ 🤔این همون قبلیه نیس
البته وقتی زیاد نگاه کنی راحت تشخیص میدی دیگه شبیه هم نمیبینشون
ولی ما زیاد ندیدیم🗿
#VisualBook