eitaa logo
Motivation🇮🇷🇵🇸☝🏻
1.2هزار دنبال‌کننده
5.1هزار عکس
1.6هزار ویدیو
33 فایل
یا مولا حسن مجتبی:) سلام سید احوالت؟ بنده هارمهرم بیاید راجب همه چی حرف بزنیم دوستان:) https://eitaa.com/nashenas_app/app?startapp=link_7oucij&btn=Harmehr کانال قرارگیری ناشناسا: https://eitaa.com/its_tea_time کانال خودتونه رفقا غریبی نکنید🗿
مشاهده در ایتا
دانلود
بعدشم رفتم حرم:) البته این گنبدی که میبینید برا مسجد اعظمه چسبیده به حرم
اینجاهم خیلی قشنگ بود ولی هرکاری کردم زیباییش اونطور که باید ثبت نشد:)
هدایت شده از  اوبونتو|ubuntu
مردم یه چیز تاثیرگذار میخوام بهتون بگم🦦؛ قدرت ناشناس رو هیچ موقع دست ِکم نگیرید توو ناشناس پیام بدید حتی به غلط🤌🏻😂.
آقا نشستیم با داداشم bad and crazy دیدیم، بعد همش اینطوری بودیم که این کدومشونه؟ 🤔این همون قبلیه نیست؟ 🤔پس چرا اینقدر شبیهشه؟ 🤔چرا اینقدر شبیهننن😭😂
ناشناس بذارم:
Motivation🇮🇷🇵🇸☝🏻
ناشناس بذارم:
_انشاالله که خوب دادید امتحانو👌🗿 . _ https://eitaa.com/Chocolate2005/5487 درس من؟ 😂داداش من تو بدترین حالت وقتی کرونا بود و مزخرف ترین تدریسای مجازیو میدادن بهمون و از لحاظ روحی هم ب هم ریخته بودم معدلم بالای هجده و نیم بود😂💔بعد تو میگی تلاش نکردم؟ 😂این که کنکورو گذاشتم برای سال بعد ربطی به تلاش نکردن نداره، تمرکز و تلاشم امسال رو درسای مدرسم بود مثل هرسال، به هرحال که سال بعد کنکور میدم و بازم سمپادیا هستن! بعد اصن چرا شخصی سازی میکنی قضیه رو؟ من اصن اسمی از خودم نبردم. شما مقایست از ریشه غلطه و داری مغلطه میکنی، من از اول گفتم بیاید اونایی که تو مدارس عادی تلاش میکننو با اونایی که تو مدارس تیزهوشان و نمونه و غیردولتی تلاش میکنن مقایسه کنیم. مثلا یکی مث ریوجی،که بیشتر از سمپادیا و امثالهم تلاش نکرده باشه کمتر نکرده، ولی حتی یک صدم امکانات اوناروهم نداشته. این بی عدالتیه که ازش حرف میزنیم، اکثرا تو مقایسه مغالطه رخ میده.تلاشگرا فقط تو تیزهوشان نیستن چشمامونو باز کنیم. . _خب پس الان حسابی سرتون شلوغه منم از فردا میرم باشگاه ثبت نام میکنم
_خوبه باز جلو بقیه آبروتو میخره😂😂👌 . _من سلیقم هالیووده داداش چه تو فیلم و سریال چه موسیقی. . _نمیدونم والا. کلا باید ی کلاس زبان خوب ثبت نام کنید اگه میخواید زبان دبیرستانو خراب نکنید. . _ https://eitaa.com/Chocolate2005/5475 صحیح🗿 . _سلام داداش اونو من نفرستاده بودم ریوجی فرستاده بود. . _داداش من اصن جزوه ندارم چون تو مدرسه هم کلا بدون جزوه درس میخوندم حتی سوالم نمینوشتم تو کتابم فقط متن کتابو میخوندم.
_خواستم هیجان بدم😂😂 . _فیلم دیدن مگه کار بدیه؟ . _اصن نمیدونم کدومارو میگی داداش ولی حله. منم اگه احیانا بد جواب دادم تو ببخش هرچند اصن یادم نمیاد:) . _ @moonlight133 . _آره باید میزدم ده تا چنل ولی هفده تا شد🗿 . _اینم که قبلا لینک دادم. . _ @llXxXxXxl