eitaa logo
Motivation🇮🇷🇵🇸☝🏻
1.2هزار دنبال‌کننده
5.1هزار عکس
1.6هزار ویدیو
33 فایل
یا مولا حسن مجتبی:) سلام سید احوالت؟ بنده هارمهرم بیاید راجب همه چی حرف بزنیم دوستان:) https://eitaa.com/nashenas_app/app?startapp=link_7oucij&btn=Harmehr کانال قرارگیری ناشناسا: https://eitaa.com/its_tea_time کانال خودتونه رفقا غریبی نکنید🗿
مشاهده در ایتا
دانلود
Motivation🇮🇷🇵🇸☝🏻
- وایبِ ژاپن›››
همینه که بعد از ایران ژاپنو دوست دارم:)
هدایت شده از پیراهنِ چهارخونهٔ سبز .
از خدا میخام هرکس که دغدغه مندِ برای رشد ایرانِ مون ، به بهترین جایگاهی که دوست داره برسه 💚
سلام دوسه تان شوخوش🌱☕️ .
Motivation🇮🇷🇵🇸☝🏻
سلام دوسه تان شوخوش🌱☕️ .
:))))) کاش این ی جمله رو فقط با اعماق وجودمون میفهمیدیم .
Motivation🇮🇷🇵🇸☝🏻
📪 پیام جدید 💬من امسال انتخاب رشته دارم و واقعا موندم که چی برم؟؟ بابام میگه برو ریاضی بخون بعد ا
📪 پیام جدید 💬سلام خانه من کلاس هشتم م سال دیگه میرم نهم انتخاب رشته دارم میشه در این مورد هم یکم صحبت کنی داخل کانالت ممنون میشم
📪 پیام جدید 💬ریاضی چجوریه؟
Motivation🇮🇷🇵🇸☝🏻
📪 پیام جدید 💬ریاضی چجوریه؟ #دایگو
تو دهم شما ی کتاب ریاضی داری، ی هندسه و ی فیزیک تخصصی مربوط ب ریاضی و ی شیمی ک مشترک ریاضی و تجربیه.... یازدهم دیگه ریاضی نداری، بلکه ی کتاب حسابان 1 داری و ی کتاب امار و احتمال بعلاوه ی هندسه و فیزیک تخصصی و شیمی مشترک... دوازدهم هم باز حسابان 2 داری و ریاضیات گسسته ب همراه هندسه و نهایتا دوباره فیزیک تخصصی و شیمی مشترک... این سری کتاب های تخصصی رشته ی ریاضی هستش... .
Motivation🇮🇷🇵🇸☝🏻
تو دهم شما ی کتاب ریاضی داری، ی هندسه و ی فیزیک تخصصی مربوط ب ریاضی و ی شیمی ک مشترک ریاضی و تجربیه.
مسئله اینه ک شما با ورود ب رشته ی ریاضی، قدرت تحلیل و استدلالت وحشتناک زیاد میشه و روند استدلال هات اصلا فرق میکنه و قویتر میشه میشه... شما با ریاضیات میتونی طبیعت رو معنی کنی... ی جور انگار میفهمی طبیعت چجوری داره حرکت میکنه... من ب رشته ریاضی میگم رشته طبیعت شناسی... حرکت و نیروها و پدیده های دور و اطرافت توسط فیزیک و شیمی ب زبان ریاضی معنی پیدا میکنن... .
Motivation🇮🇷🇵🇸☝🏻
مسئله اینه ک شما با ورود ب رشته ی ریاضی، قدرت تحلیل و استدلالت وحشتناک زیاد میشه و روند استدلال هات
البته واضحا این برمیگرده ب اینکه چقدر خودت تو رشته ات غرق بشی. خیلی این حرفو میشنویم ک بابا شماها چهارتا فرمول فقط باید حفظ کنید و.... اما میدونی حقیقت چیه؟! اره ظاهر قضیه چهارتا فرمول حفظ کردنه اما هیچکس نمیاد بگه ما با همین چهارتا فرمول باید تحلیل کنیم باید استدلال کنیم مداوما... F=ma اشناعه مگه نه؟!همتون خوندید... ی فرموله اما فقط ما میفهیم عالم پشت این فرمول رو... هر حرکتی تو طبیعت و اطرافت بواسطه ی این فرمول داره معنی میگیره... هی پشت سرهم استدلال باید بیاری و درست و منطقی بوسیله ی ترکیبی از ریاضی و فیزیک بیایی تحلیل کنی... .