eitaa logo
Motivation🇮🇷🇵🇸☝🏻
1.2هزار دنبال‌کننده
5.1هزار عکس
1.6هزار ویدیو
33 فایل
یا مولا حسن مجتبی:) سلام سید احوالت؟ بنده هارمهرم بیاید راجب همه چی حرف بزنیم دوستان:) https://eitaa.com/nashenas_app/app?startapp=link_7oucij&btn=Harmehr کانال قرارگیری ناشناسا: https://eitaa.com/its_tea_time کانال خودتونه رفقا غریبی نکنید🗿
مشاهده در ایتا
دانلود
_ https://eitaa.com/Chocolate2005/6357 حتما دیگه . _ انشاالله که امام رضا بطلبه به زودی:) . _من که بیدارم. مشهد مجبور بودم بیدار باشم چون تا میخواستم بخوابم اذون میگفت:/ . _سلام آدرسشو هرسال قبل از شروع مراسم میدن فعلا ندادن . _خوش اومدید و نظر لطف شماس بزرگوار✨ . _از چندلر گذاشتم قبلا، از کورلئونه هم میذارم بعدا . _انسانی بود . _همسایه ندارم هر پیامی خوشم بیادو فور میکنم . _ اون شب حقیقتش یادم نیست کجا بودم😂
Motivation🇮🇷🇵🇸☝🏻
دیویست و پنجاه تا از فالوورامو دعوت کردی؟ 😂😂😂😂💔داداش همه فالوورام یا با تبادل اومدن یا ادامین لطف کردن فور کردن و حمایت
_داداش ادیتای شرلوک حقیقتا مزخرفن برعکس سریالش که شاهکاره:/😂این فنای لنتی همش ادیتای نامناسب میزنن . _خوب کردی داداش👌🏻😂
_ https://eitaa.com/intjsherlockholmes . _ https://eitaa.com/Chocolate2005/6405 اره واقعا قشنگه:) . _ https://eitaa.com/Chocolate2005/6407 اره خب سخته:) ولی شماهم برو ی امامزاده دلت باز شه . _ حق میگی ممبر مشهدی:) . _ https://eitaa.com/Chocolate2005/6410 من عاشق قمم و برای زندگی هم قمو دوست دارم ولی خب کاش امام رضا هم قم بود😭😂
_داداش تو کلا سلطان سوتی ای😂😂💔 . _ https://eitaa.com/Chocolate2005/6422 شاه حسین؟؟
_اوکی ولی من شیش ماهه کانال زدم👌🏻🗿 . _گفتم قبلا، ریپلای میکنم . _اینم گفتم ریپلای میکنم . _هارمهر ی اسم مستعار من درآوردیه . _خوب بود خداروشکر زبان . _؟؟؟ . _لعنت:)
_سلام ممبر خوش به سعادتتون شرمنده من دیر جواب دادم دمتون گرم از معرفتتونه انشاالله هممون امسال اربعین بریم کربلا:)
_ آره، یکی از شعبه ها👌🏻😂😂واقعا به نظر منم بهترین آموزشگاه زبان قمه . _ https://eitaa.com/Chocolate2005/3756 بیا اینجا من ماچت کنم ممبر:) . _خیلی جذابه داداش اصن سعی نکن مخفیش کنی👌🏻
_ممنون از شما که میخوای تقدیمی بدی ولی داداش خطرناک به نظر میای😂😂💔 . _ https://eitaa.com/Chocolate2005/6556 خب ائمه ولی همون خدایین که شما بهش اعتقاد داری دیگه دوست عزیز:/واسطن بین ما و همون خدایی که که میپرستی. اگه دوسشون داریم به خاطر اینه که از شدت معصومیت دیگه جزئی از خدان خودشون:) اصل خداست، ائمه خدایی ان، و واسطه و ولی ماعن. خیلی مواقع برای خودم به شخصه پیش اومده که احساس کردم از خدا دور شدم یا دارم دور میشم، و اونجا از ائمه میخواستم منو برگردونن تو آغوش خدا و اوناهم کمکم میکردن، خوبه که چارده نفر یار قَدَر داشته باشی مگه ن؟ خدا و ائمه جدا نیستن از هم، اونا از ما به خدا خیلی نزدیک ترن و شدن تیکه ای از خودش پس اگه یکی خدارو دوست داره اوناروهم دوست داره دیگه:/عشقای حقیقی ان چون همشون به خدا وصلن. البته منم اوایل مث شما فک میکردم ولی کم کم به این نتایج رسیدم. . _ https://eitaa.com/Chocolate2005/6557 حس خاصی ندارن چون تو خونه هاشون ی کولرای خفن عظیم الجثه ای گذاشتن که اگه یکیشو بذاری تو خونه ما کل قم خنک میشه:) . _بفرست ببینم میتونم بذارم یا نه @Harmehr_13