eitaa logo
Motivation🇮🇷🇵🇸☝🏻
1.2هزار دنبال‌کننده
5.1هزار عکس
1.6هزار ویدیو
33 فایل
یا مولا حسن مجتبی:) سلام سید احوالت؟ بنده هارمهرم بیاید راجب همه چی حرف بزنیم دوستان:) https://eitaa.com/nashenas_app/app?startapp=link_7oucij&btn=Harmehr کانال قرارگیری ناشناسا: https://eitaa.com/its_tea_time کانال خودتونه رفقا غریبی نکنید🗿
مشاهده در ایتا
دانلود
_سلام ممبر خوش به سعادتتون شرمنده من دیر جواب دادم دمتون گرم از معرفتتونه انشاالله هممون امسال اربعین بریم کربلا:)
_ آره، یکی از شعبه ها👌🏻😂😂واقعا به نظر منم بهترین آموزشگاه زبان قمه . _ https://eitaa.com/Chocolate2005/3756 بیا اینجا من ماچت کنم ممبر:) . _خیلی جذابه داداش اصن سعی نکن مخفیش کنی👌🏻
_ممنون از شما که میخوای تقدیمی بدی ولی داداش خطرناک به نظر میای😂😂💔 . _ https://eitaa.com/Chocolate2005/6556 خب ائمه ولی همون خدایین که شما بهش اعتقاد داری دیگه دوست عزیز:/واسطن بین ما و همون خدایی که که میپرستی. اگه دوسشون داریم به خاطر اینه که از شدت معصومیت دیگه جزئی از خدان خودشون:) اصل خداست، ائمه خدایی ان، و واسطه و ولی ماعن. خیلی مواقع برای خودم به شخصه پیش اومده که احساس کردم از خدا دور شدم یا دارم دور میشم، و اونجا از ائمه میخواستم منو برگردونن تو آغوش خدا و اوناهم کمکم میکردن، خوبه که چارده نفر یار قَدَر داشته باشی مگه ن؟ خدا و ائمه جدا نیستن از هم، اونا از ما به خدا خیلی نزدیک ترن و شدن تیکه ای از خودش پس اگه یکی خدارو دوست داره اوناروهم دوست داره دیگه:/عشقای حقیقی ان چون همشون به خدا وصلن. البته منم اوایل مث شما فک میکردم ولی کم کم به این نتایج رسیدم. . _ https://eitaa.com/Chocolate2005/6557 حس خاصی ندارن چون تو خونه هاشون ی کولرای خفن عظیم الجثه ای گذاشتن که اگه یکیشو بذاری تو خونه ما کل قم خنک میشه:) . _بفرست ببینم میتونم بذارم یا نه @Harmehr_13
هدایت شده از گوجه سبز
بسم الله الرحمن الرحیم چنل گوجه سبز می خواد تقدیمی بده اینجوریه که شما پیام فور می کنید کانالتون و تایپ شخصیتی تون رنگ مورد علاقه تون میگین و من وایب شخصیت تون بر اساس وایب چنل تون هم به صورت کلیپ در میارم برای فرستادن تگ تون https://abzarek.ir/service-p/msg/1218636 به لینک بالا مراجعه کنید تا 20 چنل پذیرفته می شه ✨
فعالیت کانال بعد از دهه اول محرم مث سابق میشه باز دارک آکادمیا و پیانو و هون و اینا:)
آقا بیاید یه کم حق بخونیم باهم:
هدایت شده از -نَشریه‌ِپَخش‌کُن‌ِسال‌57
این حرفاتون باعث شده نگاهی تو جامعه پیش بیاد: ایمان دختر ضعیف الحجاب که نماز می‌خونه و میاد هیئت >>>>> ایمان دختر چادری خب این غلطه، می‌تونه اینطور باشه می‌تونه هم نباشه ولی این باور رو تو جامعه تزریق کردید که قطعا همون شکل بالاست اینطوره که دختر چادری ما وظیفشه بیاد هیئت و نماز و اینا ولی دختر مانتویی بیاد هیئت: واییییی عزیزمممم چقد دلت پاکههههه آخه این چه سبک نگاه کودکانه و مصنوعی و تهوع‌آوریه؟! حس نمی‌کنید مصنوعی بودنش ضربه میزنه به همون جذب؟
هدایت شده از -نَشریه‌ِپَخش‌کُن‌ِسال‌57
دیشب داشتم بهش فکر میکردم اتفاقا با خودم گفتم الان اینجوری شدن که دختر مذهبی و چادری؟ نونو دختری که شل حجابه ولی هیئت میاد؟ همینهه عزیزم تو دلت پاکههه
هدایت شده از -نَشریه‌ِپَخش‌کُن‌ِسال‌57
تمام کسایی که میان مجلس امام حسین عزیزن تمام کسایی که اشک میریزن برای امام حسین دلشون پاکه ولی اینجوری نباشید که دختر چادریه زده شه کسی بهش توجه نکنه