_ آره، یکی از شعبه ها👌🏻😂😂واقعا به نظر منم بهترین آموزشگاه زبان قمه
.
_
https://eitaa.com/Chocolate2005/3756
بیا اینجا من ماچت کنم ممبر:)
.
_خیلی جذابه داداش اصن سعی نکن مخفیش کنی👌🏻
_ممنون از شما که میخوای تقدیمی بدی ولی داداش خطرناک به نظر میای😂😂💔
.
_ https://eitaa.com/Chocolate2005/6556
خب ائمه ولی همون خدایین که شما بهش اعتقاد داری دیگه دوست عزیز:/واسطن بین ما و همون خدایی که که میپرستی. اگه دوسشون داریم به خاطر اینه که از شدت معصومیت دیگه جزئی از خدان خودشون:) اصل خداست، ائمه خدایی ان، و واسطه و ولی ماعن. خیلی مواقع برای خودم به شخصه پیش اومده که احساس کردم از خدا دور شدم یا دارم دور میشم، و اونجا از ائمه میخواستم منو برگردونن تو آغوش خدا و اوناهم کمکم میکردن، خوبه که چارده نفر یار قَدَر داشته باشی مگه ن؟ خدا و ائمه جدا نیستن از هم، اونا از ما به خدا خیلی نزدیک ترن و شدن تیکه ای از خودش پس اگه یکی خدارو دوست داره اوناروهم دوست داره دیگه:/عشقای حقیقی ان چون همشون به خدا وصلن. البته منم اوایل مث شما فک میکردم ولی کم کم به این نتایج رسیدم.
.
_ https://eitaa.com/Chocolate2005/6557
حس خاصی ندارن چون تو خونه هاشون ی کولرای خفن عظیم الجثه ای گذاشتن که اگه یکیشو بذاری تو خونه ما کل قم خنک میشه:)
.
_بفرست ببینم میتونم بذارم یا نه
@Harmehr_13
هدایت شده از گوجه سبز
بسم الله الرحمن الرحیم
چنل گوجه سبز می خواد
تقدیمی بده
اینجوریه که شما پیام فور می کنید کانالتون و
تایپ شخصیتی تون
رنگ مورد علاقه تون
میگین و من وایب شخصیت
تون بر اساس وایب چنل تون هم به صورت کلیپ در میارم
برای فرستادن تگ تون
https://abzarek.ir/service-p/msg/1218636
به لینک بالا مراجعه کنید
تا 20 چنل پذیرفته می شه ✨
فعالیت کانال بعد از دهه اول محرم مث سابق میشه
باز دارک آکادمیا و پیانو و هون و اینا:)
هدایت شده از -نَشریهِپَخشکُنِسال57
این حرفاتون باعث شده نگاهی تو جامعه پیش بیاد:
ایمان دختر ضعیف الحجاب که نماز میخونه و میاد هیئت >>>>> ایمان دختر چادری
خب این غلطه، میتونه اینطور باشه میتونه هم نباشه
ولی این باور رو تو جامعه تزریق کردید که قطعا همون شکل بالاست
اینطوره که دختر چادری ما وظیفشه بیاد هیئت و نماز و اینا
ولی دختر مانتویی بیاد هیئت: واییییی عزیزمممم چقد دلت پاکههههه
آخه این چه سبک نگاه کودکانه و مصنوعی و تهوعآوریه؟! حس نمیکنید مصنوعی بودنش ضربه میزنه به همون جذب؟
هدایت شده از -نَشریهِپَخشکُنِسال57
دیشب داشتم بهش فکر میکردم اتفاقا
با خودم گفتم الان اینجوری شدن که
دختر مذهبی و چادری؟ نونو
دختری که شل حجابه ولی هیئت میاد؟ همینهه عزیزم تو دلت پاکههه
هدایت شده از -نَشریهِپَخشکُنِسال57
تمام کسایی که میان مجلس امام حسین عزیزن
تمام کسایی که اشک میریزن برای امام حسین دلشون پاکه
ولی اینجوری نباشید که دختر چادریه زده شه کسی بهش توجه نکنه
هدایت شده از -نَشریهِپَخشکُنِسال57
دین فقط امام حسین نیست که
دین اصلی خداست قرانشه
تو وقتی امام حسینو قبول داری باید خدای امام حسینم قبول داشته باشی
داری؟
چجوری خدای امام حسینو قبول داری ولی وضع حجابت اینجوریه؟
میای دسته نگاه کنی مثلا عزاداری کنی حواست هست نگاه چن تا مرد بهته؟
امام حسین اصلا راضیه؟
هدایت شده از -نَشریهِپَخشکُنِسال57
بعد حالا طرف تو کل زندگیش حجاب داشته رعایت کرده تا هم خودش امنیت داشته باشه هم تو مرد اذیت نشی
و حالا توعه مذهبی به جای اینکه بخاطر حجابش ازش تشکر کنی میگی همون دختر شل حجابی که لاک مشکی زده پشت دسته ها عزاداری میکنه؟
دمت گرم.
هدایت شده از -نَشریهِپَخشکُنِسال57
داریم تلاش میکنیم کسایی که چادری نیستید رو جذب کنیم
درصورتی که خیلی چادری هارو زده کردیم.
حواسمون نیست داریم چکار میکنیم