هدایت شده از شهاب پارسا
یه ایرانی واقعی باید همهی تلاششو کنه که فارسی بشه زبان علم در دنیا، وگرنه اینکه بهجای" سلام" بگی "درود" خیلی فردوسی رو خوشحال نمیکنه.
اَبر
-ولی من تا ابد عاشق ابر ها و آسمون میمونم>>>
آسمون با هر رنگی که باشه ،ابری باشه،روز باشه یا شب باشه ،بارونی باشه یاصاف همه جوره قشنگه.