هدایت شده از زیرزمین
محرم امسال رو با یاد:
پسرها و دختران میناب، جوانان ناو دنا، شهرستان لامرد، شهدای جنگ دوم و سوم ایران و آمریکا، شهدا و کشتهشدگان بیگناه دی، زنان افغانستان، کودکان معصوم اپستین و به یاد هر انسان بیگناهی که در این دنیا زجر میکشه و یا برای همیشه به خواب فرو میره،
میگذرونم؛ چرا که این غم برای من فرق زیادی با عاشورا نداره. آدمش جداست، هدفش همونه.