هدایت شده از زیرزمین
محرم امسال رو با یاد:
پسرها و دختران میناب، جوانان ناو دنا، شهرستان لامرد، شهدای جنگ دوم و سوم ایران و آمریکا، شهدا و کشتهشدگان بیگناه دی، زنان افغانستان، کودکان معصوم اپستین و به یاد هر انسان بیگناهی که در این دنیا زجر میکشه و یا برای همیشه به خواب فرو میره،
میگذرونم؛ چرا که این غم برای من فرق زیادی با عاشورا نداره. آدمش جداست، هدفش همونه.
شماهم تا دوربین میره رو رامین اینجوریید که چقد کراشه یا فقط من وسط فوتبال هم کراش میزنم؟