eitaa logo
دانلود
D F
یا خودم یکیو لفت ب-
منظورم شماره دومم بود که نمیدونم چرا عضوه نترسین قصد ندارم دوباره چنل رو به خودکشی وادار کنم مثل سه بار قبل
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
شماره دومم صاحب شخصیت دوممه که خیلیم طرفدارمه ولی مجبور شدم بهش خیانت کنم
منو خودم نامزد بودیم
نکنه عروسیمونو بهم بزنه؟؟
نه تازه داشتم با زندگی کوفتیم کنار میومدم این رسمش نیست عزیزم سوییتهارت دارلینگ
اومایگاد
بعد نگین چرا خودتخریبی
وقتی ازم بدش بیاد
نچ
روانی بودنم حدی داره یکی بیاد بگ-
https://eitaa.com/DF_Death/726 جمله دیوید واقعا قشنگ و تامل برانگیز بود(تمام تلاش هایی که داره میکنه تا ویل بهش ب-) - وای 🤣🤣