3.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
این آقا به کما رفته بوده و در اون دنیا شهید گمنامی رو میبینه که در مورد حقانیت و مظلومیت رهبری بهش میگه
از طریق آیدی زیر در معبر باشید .👇
🌷@DRMABAR
📃 تیتر روزنامه #اطلاعات
۴ اسفند ۱۳۶۲
💠 پیروزی های گسترده عملیات والفجر ۶ موجی از وحشت و نگرانی در آمریکا و اروپا ایجاد کرد
💠 عملیات ویژه خیبر از چند محوره استان #بصره آغاز شد
#عملیات_خیبر
از طریق آیدی زیر در معبر باشید .👇
🌷@DRMABAR
5.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🍂 ساخت تجهیزات ضد شیمیایی ۱
شاهکاری دیگر برای
عملیات خیبر
#روایت_فتح #مستند
از طریق آیدی زیر در معبر باشید .👇
🌷@DRMABAR
🍂 عملیات خیبر
عملیاتی بنبستشکن
شب سوم اسفند – وقتی هور با «یا رسولالله» شکافته شد
سوم اسفند ۱۳۶۲، هوا سرد بود و هور آرام.
اما زیر این آرامش، هزاران رزمنده در تاریکی آماده میشدند.
رمز عملیات که خوانده شد—«یا رسولالله»—هورالهویزه انگار از خواب پرید.
۲۲۰ گردان سپاه در هور و جزایر مجنون، و ۶ گردان ارتش در پاسگاه زید، همزمان حرکت کردند.
قایقها یکییکی از میان نیزارها بیرون میآمدند؛ صدای موتورشان در دل شب گم میشد.
رزمندهها میگفتند:
«اینجا اگر چراغ قوه روشن کنی، گلوله دشمن روشنش میکند.»
هوانیروز هم مأموریت سختی داشت. سه نگرانی بزرگ روی دوشش بود:
- برتری هوایی عراق
- نبود شناسایی کافی از منطقه
- و ناوبری شبانه در دل هور
اما با همه اینها، طی ۱۷ شب کاری کرد که هنوز هم در تاریخ هوانیروز مثالزدنی است:
۱۹۵۰۰ رزمنده را در دل تاریکی هور هلیبرن کرد.
با این پشتیبانی، نیروهای ایرانی توانستند جزایر مجنون را تصرف کنند.
اما شادی این پیروزی زیاد دوام نیاورد.
عراق که از غافلگیری شوکه شده بود، دست به سلاحی زد که بعدها بارها علیه ایران استفاده کرد:
بمباران شیمیایی.
خیلیها همانجا روی خاک جزیره ماندند؛ خیلیها هم با سرفههای خفهکننده و چشمانی سوخته به عقب منتقل شدند.
اما عملیات هنوز تمام نشده بود.
#عملیات_خیبر
از طریق آیدی زیر در معبر باشید .👇
🌷@DRMABAR
5.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🍂 کنترل اتوماتیک
آماده سازی تجهیزات
عملیات خیبر در هور
#مستند #روایت_فتح
از طریق آیدی زیر در معبر باشید .👇
🌷@DRMABAR
آنان که شعارشان "سال خون" بود، بدهکارند نه عزادار...
[بنر نصب شده در دانشگاه تهران]
از طریق آیدی زیر در معبر باشید .👇
🌷@DRMABAR
4.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
دست دوستی بدیم تموم میشه میره؟؟؟؟!!!
#مرگ_بر_امریکا
#فتنه_امریکایی
از طریق آیدی زیر در معبر باشید .👇
🌷@DRMABAR
وقتی حضرت موسی، بنیاسرائیل را برداشت و شبانه به طرف دریا حرکت کردند که از آنجا بگریزند و بروند - حالا فردایش بود، پسفردایش بود، درست در تاریخ مشخص نیست - فرعونیها فهمیدند، اینها را دنبال کردند؛ منتها آنها پیاده و با زحمت، اینها با اسب و سواره.
وقتی که نزدیک شدند و دیده میشدند، «فَلَمَّا تَرَاءَى الْجَمْعَانِ» اصحاب موسی رو کردند به موسی گفتند: انا لمدركون اصحاب موسی بنی اسرائیل ترسو و کم یقین به موسی گفتند: «إِنَّا لَمُدْرَكُونَ» الآن میآیند ما را میگیرند؛ پدرمان درآمد!
حضرت موسی فرمود «كَلَّا» هرگز «إِنَّ مَعِيَ رَبِّي سَيَهْدِينِ»؛ خدا با من است، [به زودی مرا هدایت خواهد کرد.] این سنت الهی است.
آقا | ۱۴۰۱/۰۴/۰۷
پینوشت: نقش نگین انگشتر آقا «إِنَّ مَعِيَ رَبِّي» در محفل انس با قرآن روز گذشته در حسینیه امام خمینی (ره)
#حسبنا_الله
#خدا_کافی_است
از طریق آیدی زیر در معبر باشید .👇
🌷@DRMABAR
5.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
چهلم یکی از سقط شدههای فتنهی دی ماه
اینجوری تمییز بین خبیث و طیب رخ میده 😂
از طریق آیدی زیر در معبر باشید .👇
🌷@DRMABAR
در تاریخ بنویسید؛ عدهای دخیل بستند به کسانی که به کودکان تجاوز میکردند، آنها را میکشتند و میخوردند! تا بیایند و کودکانشان را نجات دهند!
#جهش_بیداری
از طریق آیدی زیر در معبر باشید .👇
🌷@DRMABAR