2.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
یه کاربر خارجی ته بازی با ایران رو به تصویر کشیده
خط قرمز ما آرامش این خونهست؛ پاتون رو از گلیمتون درازتر نکنید!
از طریق آیدی زیر در معبر باشید .👇
🌷@DRMABAR
✍ جنگ شناختی یعنی ارزشهای یک ملت را آرام آرام کمرنگ کنند،
تا نسل جدید بیآنکه متوجه شود، معیارهای اخلاقی و فرهنگی خود را از دست بدهد!
#جنگ_شناختی
3.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
♦️حاج قاسم سلیمانی: ای کاش به جای پرچم ایران من را ده بار آتش میزدند، ما برای نشاندن پرچم بر هر قلهی سنگی دهها شهید دادهایم.
از طریق آیدی زیر در معبر باشید .👇
🌷@DRMABAR
6.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎞️ پرچم کشورتو میسوزونی؟!
زمان جنگ ناهید فاتحی رو کومولهها گرفتن و بردنش عقب وانت.....
سید حسین آقامیری
برنامه ماه من
از طریق آیدی زیر در معبر باشید .👇
🌷@DRMABAR
الان رو نبینین که ترامپ دوماهه ناو آبراهام لینکلن آورده نتونسته بیاد تنگه هرمز.
اگه زمان پهلوی بود با یه قایق موتوری و یه هفت تیر تهران بود.🥱
🍂 فرح پهلوی در حال تعظیم بر قبر«محمد انور سادات» دیکتاتور نظامی سابق مصر.
بعد یه عده میگن ما آریایی هستیم و عرب نمی پرستیم !
از طریق آیدی زیر در معبر باشید .👇
🌷@DRMABAR
.
این کج و کولهها که سر قبر اموات خودشون میرقصند گیر داده بودند به شیعیان که چرا #نیمه_شعبان رو جشن گرفتید 🤭
1.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
ویدئوی رقاصی خانوادههای جانباختگان دیماه، افتخاری ندارد که برای ما با آنها رجز میخوانید!
لااقل برای آخرت آنها کمی تلاش شود؛ بلکه خداوند از سر تقصیرات آنها بگذرد!
این نمایشها را هم برای خودتان نگه دارید؛ ما در دفاع مقدس و دفاع از حرم، مادرانی را دیدیم که خودشان کفن به تن فرزند میکردند و بعد از شهادتش، خم به ابرو هم نمی آوردند و فرزندان بعدی خود را نیز آماده اعزام میکردند!
رقص واقعی را فرزندان این ملت در برابر دشمن بعثی، صهیونی و داعشی در خطوط مقدم انجام دادند!
از طریق آیدی زیر در معبر باشید .👇
🌷@DRMABAR
یک عمر اگر #روزه بگیریم و و بگیرید و بگیرند
همتا نشود با عطش خشک دهان علی اصغر
#ماه_رمضان
.
6.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥دکتر رامین کامران، پژوهشگر دانشگاه سوربن فرانسه خطاب به آمریکاییها: ایران برایتان خاطرهای بسازد که جنگ ویتنام در برابر آن پیکنیک سیزدهبهدر خواهد بود!
🔺ترامپ هم قلدر است و هم ترسو؛ فکر کرده طرف مقابلش جا میزند اما [آیتالله] خامنهای به درستی جا نزد؛ رفتار و واکنش او از چند جهت شایسته است و میگوید اگر حمله کنید حمله میکنیم، سنگین هم حمله میکنیم!
از طریق آیدی زیر در معبر باشید .👇
🌷@DRMABAR