eitaa logo
| مَعْبــَـــــــ🌴ــــــرْ |    
485 دنبال‌کننده
11هزار عکس
8.7هزار ویدیو
49 فایل
〰〰𝓜𝓐𝓑𝓐𝓡〰〰 〰〰
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
📸 هم‌دردی رضا پهلوی با اربابش: قلبم برای ۳ سرباز آمریکایی کشته‌شده به درد آمد! ❌ درحالی‌که تاکنون ۱۷۰ دانش‌آموز و معلم در حملات آمریکا و رژیم صهیونیستی به شهادت رسیده‌اند، رضا پهلوی با آمریکایی‌ها به‌خاطر هلاکت ۳ سربازشان توسط ایران ابراز هم‌دردی کرد.‼️ از طریق آیدی زیر در معبر باشید .👇 🌷@DRMABAR
2.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📌قابی که دیگر تکرار نمی شود... 🔸دلمون تا ابد برای این قاب تنگ میشه😭 از طریق آیدی زیر در معبر باشید .👇 🌷@DRMABAR
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
📸 هم‌دردی رضا پهلوی با اربابش: قلبم برای ۳ سرباز آمریکایی کشته‌شده به درد آمد! ❌ درحالی‌که تاکنون ۱۷۰ دانش‌آموز و معلم در حملات آمریکا و رژیم صهیونیستی به شهادت رسیده‌اند، رضا پهلوی با آمریکایی‌ها به‌خاطر هلاکت ۳ سربازشان توسط ایران ابراز هم‌دردی کرد.‼️ از طریق آیدی زیر در معبر باشید .👇 🌷@DRMABAR
| مَعْبــَـــــــ🌴ــــــرْ |    
📸 هم‌دردی رضا پهلوی با اربابش: قلبم برای ۳ سرباز آمریکایی کشته‌شده به درد آمد! ❌ درحالی‌که تاکنون ۱
▪️همین رضا پهلوی در واکنش به ۳۰۰۰ کشته‌ی دی ماه که فراخوان داده بود میگفت: ▪️جنگ است، جنگ تلفات دارد. عکس‌العمل در برابر ۳ سرباز کشته‌ی آمریکایی: ▪️قلب من به درد آمد. ▪️دیگر چه طور به شما نشان بدهد کجایی است؟
| مَعْبــَـــــــ🌴ــــــرْ |    
📌قابی که دیگر تکرار نمی شود... 🔸دلمون تا ابد برای این قاب تنگ میشه😭 #رهبرمعظم‌انقلاب #اللهم‌عجل‌ل
فکر می کنم هنوز داغیم نمی دونیم چی سرمون اومده، خطبه نماز عید فطر نماز جمعه نصر پیام شب عید و تعیین اسم سال جمع کردن بساط یک فتنه با دو جمله راه انداختن یک جریان با یک واژه ایجاد اعتماد نفس ملی در بحران خنثی کردن توطئه‌های پیچیده دشمن بایک سخنرانی تسکین قلب و دستان لرزان ما با یک لبخند نوازش فرزندان شهدا جلسه‌های شعر با شاعران ووووو... یادم رفت بگم چهار روز دیگه روز درختکاریه😭 شهادت لایق امام ما بود هرگز شهادت مرگ را جلو نمی‌اندازد آن زمان که باید بروی یا با شهادت می‌روی یا با مرگ خدا را شکر که شهید رفت او لایق‌ترین برای شهادت بود از طریق آیدی زیر در معبر باشید .👇 🌷@DRMABAR
| مَعْبــَـــــــ🌴ــــــرْ |    
ملک‌الشعرای‌بهار میگه: اندوه من اين است كه در دفتر شعرم يک بيت به زيبايي چشم تو ندارم
👌🚨 این حقیقت رو یادتون نره و حتما برای کوچیک‌ترها تعریف کنید تا دهن به دهن بچرخه و به گوش آیندگان برسه👇 ⚠️فرماندهان شیعه‌ ما، همه‌شون تو خط مقدم شهید شدن. ❌برای سیدحسن نصرالله چقدر حرف درآوردن که در وقت جنگ فرار کرده ایران، اما دیدیم که تو قلب ضاحیه به شهادت رسید. ❌برای سیدعلی خامنه‌ای هم شایعه می کردند و می‌گفتن رفته پناهگاه لویزان، مشهد، مسکو یا زیر زمین قایم شده! 👌امّا تو روزایی که تهدید به بالاترین حدش رسیده بود، مثل مردم عادی تو همون دفتر کار همیشگیش موند و شهید شد. نذارید نسل‌های بعد، شرافت این آدما رو از یاد ببرن. مقایسه کنید. ✊این ابرمردهای تاریخ رو که هم خودشون و هم خانواده‌شون تو این راه فدا شدن، بذارید کنار اون کسی که علنا گفت آزادی خودم رو فدای آزادی مردم ایران نمی‌کنم. مقایسه‌شون کنید با اپستین‌زاده‌ها... ✍عبادی از طریق آیدی زیر در معبر باشید .👇 🌷@DRMABAR