eitaa logo
| مَعْبــَـــــــ🌴ــــــرْ |    
479 دنبال‌کننده
11هزار عکس
8.6هزار ویدیو
49 فایل
〰〰𝓜𝓐𝓑𝓐𝓡〰〰 〰〰
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
4.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 موشک‌های ایران دست‌نخورده ماندند! 🏴از طریق آیدی زیر در معبر باشید .👇 🌷@DRMABAR
دلتنگتم‌ ای پسر فاطمه.. 🏴از طریق آیدی زیر در معبر باشید .👇 🌷@DRMABAR
🍂 یادش بخیر روزهایی که به ماه محرم نزدیک می‌شدیم. چادرهای اجتماعی دو قلو و گاه چهارقلو کنار هم قد علم می کردند و حسینیه ای شکل می‌گرفت و با پتوهای ساده نظامی فرش می‌شد. کتیبه‌ها به دیوارها نصب و یک صندلی بعنوان منبر بر پا می شد و... چقدر حسینیه مان دلچسب و دوست داشتنی می‌شد. مکان ساده و بی ریایی برای عزاداری و اشک ریختن های دسته جمعی شبانه‌مان. اسباب چای و دعوت از سخنران و یک مداح که چند تای آن را همیشه در گردان داشتیم. ... و هر محرم دلتنگ آن حسینیه و آن هیئت و آن سینه زنی‌های زیر فانوس می‌شویم. ولی دریغ نه خبری از آن حسینیه می‌شود و نه دوستانی که دیگر نیستند. ¤ روزهایتان پر تلاش شب‌هایتان حسینی 🏴از طریق آیدی زیر در معبر باشید .👇 🌷@DRMABAR
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
4.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🕗 ساعت سلام به نیت حاجت روایی همه دل شکسته‌ها بگو یا امام رضا 🏴از طریق آیدی زیر در معبر باشید .👇 🌷@DRMABAR
20.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 نماهنگ «صبح روز سه‌شنبه» ✨ روایتی از زخمی در دلِ تاریخِ زنجان و سوگِ عاشقانِ حسین (ع)✨ 🏴 در آستانه‌ی ایام عزاداری و در میان حال‌وهوای معنویِ دسته‌ی عزاداری «یوم‌العباسِ» حسینیه‌ی اعظم، این اثر با تکیه بر شعر و نوحه، حافظه‌ی داغدیده‌ی این دیار را زنده می‌کند… ◾ این اثر، بازخوانیِ هنریِ واقعه‌ی بمباران حسینیه اعظم است؛ بازگشتی به همان پیوندِ ناگسستنی میان مردم و این آستانه‌ی عاشقانه که سال‌هاست با اشک و ایمان معنا شده است. ◾ شعر: ناصر دوستی ◾ کارگردانی: سید حمید کرمانی ◾ تولید: حوزه هنری استان زنجان 🏴از طریق آیدی زیر در معبر باشید .👇 🌷@DRMABAR
✍🏼توییت‌های سلطنت‌طلبا قبل از بازی دیروز واقعا پنجره‌ تازه‌ای رو به جهانِ حقارت و وطن فروشی باز کرد... 🏴از طریق آیدی زیر در معبر باشید .👇 🌷@DRMABAR
. خودتحقیری به سبک فردوسی‌پور: تا دیروز می‌گفت شانسی ندارد؛ امروز که نتیجه گرفته، می‌گوید بلژیک بی‌کیفیت بوده است. ظاهراً تنها چیزی که نباید اتفاق بیفتد، موفقیت تیم ملی است.
همه جای دنیا امنه! جز صحن علنی مجلس؟!!😐🤔 🏴از طریق آیدی زیر در معبر باشید .👇 🌷@DRMABAR
از عجائب روزگار... 🏴از طریق آیدی زیر در معبر باشید .👇 🌷@DRMABAR