دَراِبهامღ
_
شدیداًنیـٰازدارم،
آقاۍِامامحسین‹؏›ازمبپرسہ:
ـ ڪـَیۡفَحٰالـُك؟!
منمبگـم:
+هَلۡيُمڪِنكَاَنۡتَعٰانقنۍ؟!(:
میشہبغلمڪنۍ؟!(: 🖤
بچهمسلمونیعنیتویمحل
تحصیل(مدرسه/دانشگاه)
باهمهحتیمخالفاتگرمبگیری
وشوخیکنیوبهشوننشونبدی
فاصلهایبینموننیست!
وقتیباهمصحبتوشوخیکنید
میفهمنکهاونارومیپذیرید
واینخودشیعنیامربهمعروف
ونهیازمنکر
یعنیتبلیغواقعیتبچهمسلمونا
وگرمبودنشون
نمیگمطرفداریشونروکنیدیا
باهاشونموافقتکنیدخیر!
یعنیمثلشهیدچمرانبامخالِفِت
طوریباشیکهبهشتلنگربخوره!🍂
#پیشنهاد_مطالعه
بزرگترینحسرتقیامتاینهکه:
میفهمیبانمازتاکجامیتونستی
بالاتربریونرفتی..
ازهرجهنمیبیشترآدمُعذابمیده
هنوزدیرنشدهنمازت رودریاب:)..!
-امروز سخن از جانِ جهان باید گفت
-توصیف رسولِ انس و جان باید گفت
-در روز ولادت دو قطب عالم
-تبریك به صاحب الزمان باید گفت💚
📎 #میلاد_پیامبر_اکرم
📎 #میلاد_امام_صادق
هر کسی از غم، پناهِ خود به جایی میبرد
من چو غم بینم روم شادیکنان درکویتو
_ @DarEbham
دَراِبهامღ
ولادت پیامبر مبارک باد:) یا جمال النبی:)
و او کسی بود که زن زندگی آزادی را عمل کرد،
با نجات دادن دخترانی که با زنده به گورشدن،حق زندگی کردن را نداشتند..
#حبیبییامحمد
-میگفت..
بهخداقسمتاکسیبهخداپناهندهنشود،
بههیچجانخواهدرسید؛
جزخداهمهیپناههاوتکیهگاههاسُستاند!🌱
-استادصفاییحائـری