-امروز سخن از جانِ جهان باید گفت
-توصیف رسولِ انس و جان باید گفت
-در روز ولادت دو قطب عالم
-تبریك به صاحب الزمان باید گفت💚
📎 #میلاد_پیامبر_اکرم
📎 #میلاد_امام_صادق
هر کسی از غم، پناهِ خود به جایی میبرد
من چو غم بینم روم شادیکنان درکویتو
_ @DarEbham
دَراِبهامღ
ولادت پیامبر مبارک باد:) یا جمال النبی:)
و او کسی بود که زن زندگی آزادی را عمل کرد،
با نجات دادن دخترانی که با زنده به گورشدن،حق زندگی کردن را نداشتند..
#حبیبییامحمد
-میگفت..
بهخداقسمتاکسیبهخداپناهندهنشود،
بههیچجانخواهدرسید؛
جزخداهمهیپناههاوتکیهگاههاسُستاند!🌱
-استادصفاییحائـری
دَراِبهامღ
ازین عکس قشنگا:))
هیچزمانآدمهاییکهتوروبهخدانزدیک
میکنن،رهانکن!بودنِآنها،یعنیخدا
هنوزحواسشبهتهست:))
ـشهیدجهادمغنیه
2.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
من با خیالت دلخوشم از خواب بیدارم نکن:)
@DarEbham
میدونین!
زندگیما شبیه یخ فروشیه
که ازش پرسیدن : فروختی ؟!
گفت : نه ، ولی تموم شد .
- آیتاللهبهجت -