امیدوارم درکمون کنید🌱
لفت ندید 🥺
ماهم درس داریم وگرنه دوست داریم بیشتر واستون پست بزاریم☹️❤️
۳ تا ادمین هستیم که یکی از ادمینا فعلا نیست
13.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
دل را اگر از حسین بگیرم چه کنم؟
بی عشق حسین اگر بمیرم چه کنم؟
فردا که کسی را به کسی کاری نیست!
دامان حسین اگر نگیرم چه کنم...💔:)
برای درک و همدردی با مردم غزه لازم نیست مسلمون باشی ...
همینکه کمی انسانیت🤌
کمی شرف داشته باشی....کافیه
.
.
مادَرَمْ گُفْت:حُسِینْ تِکِه کَلامَتْ باشَد؛
هَر وَقْت شُدے مَسْتِ رُخَش شیرَمْ حَلالَت باشَد!
مِثلِ یِک مُردِه کِه یِکْ مَرتَبه جان میگیرَد؛
دِلَم اَز بُردَنْ نامَت هَیِجان میگیرَد!
#صلیاللهعلیكیااباعبدالله♥️
#امام_حسینم♥️
دورازحرمتدغدغهایجزروضهندارم
سرگرمگرفتاریودرگیرفراقم
دلتنگمودلتنگمو،دلتنگعراقم (:💔
#امام_حسینم♥️
بهقولآقــاےحداد:
ازخدا،امــٰـامحــسین را
و از امـٰام حسین خدا را بخواهید🌻🖐️