دَراِبهامღ
اخرش شنید صدامو:)))
🥺 بچههاااااااا میدونستین مدیر در ابهام کربلاست ؟💔🥹
قال علی"علیه السلام": مِن اَشرَفِ اَعمالِ (اَحوالِ) الکَریمِ غَفلَتُهُ عَمَّا یَعلَمُ
آن حضرت فرمود : از شریفترین کارهای کریم خود را به بی خبری زدن از چیزی است که می داند .
نهج البلاغه/حکمت ۲۲۲
✨نگاهش به توست..
مبادا غافل شوی و گناه کنی!
🍃مبادا ادعای عاشقی کنی
💔و دلش را به درد آوری!
💞نگاهش به توست..
🌹مراقب کارهایت باش!
#سلامبرابراهیم ❤️
🔺عشق و لبخند
خشم و ستم
امید و آوارگی
و زندگی و وطن را میتوان ید در این عکس دید
#فلسطین_مقاوم