سخنرانی آقای رائفی پور
حوالی ساعت ٢٢
شبکه افق یادتون نره 😉
توی برنامهٔ «به افق #فلسطین»
فرمود: علی جان؛
کسی که غم و غصهی #خانواده اش را بخورد؛
آن غم، پرده و حائلی است میان او و جهنم!
_پیامبرمهربانی
🔸جامعالاخبار،ص۹۱
میگفت:
مابچہهیئتیا،زیادبرامونمھمنیست بهمونبگندکتریامهندس...🙂
همهیعشقموناینہکهبهمونبگن:🧐
کربلایی❤️🩹😍
#ܝߺ̈ߺߺࡋܢߺ߭ࡏަܝߊܢߺ߭ܣ