تو دعای جوشن کبیر
یه جایی هست که میگه
«یا کریم الصفح»
«یعنی یه جوری میبخشمت
که خودت هم ندونی
گناهی داشتی!!»
#درآغوشخدا🪴
@DarEbham
میدونی بزرگترین حسرت
تو روز قیامت چیه؟!
اینه که پاداش و مزد عبادتها
و همه ثواب های خودتو
توی ترازوی دیگران میبینی!
توی ترازوی همونایی
که یه روز با آب و تاب
پشت سرشون حرف میزدی . .!