دَراِبهامღ
__
نگاه و نظر همه واسمون مهمه
جز اونی که باید ببینه... :)
ممکنه که واسه نگاه بقیه یه کاری کنیم که باعث بشه دل آقامون بشکنه 💔
حواسمون هست داریم چیکار میکنیم !؟
#تلنگر
8.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
اسرائیل از اینا میترسه...
اینا هستن که خواب شب رو به دشمن حروم میکنن...✊️
#فلسطین
#طوفان_الاقصی
.
.
نمیدونم کجای دنیایی
ولی هروقت رسیدی آخر خط
یادت بیار که اسم یکی از سوره هاش
"فاتحه" است..
یعنی آغاز گر و گشاینده🤍🍃
#خدایمن
#شهیدانه🌿
جملهشھیدعلیخلیلیه
ڪههمینجور
دارهتوذهنمتڪرارمیشه:
هیچکسی،پشتتنیست
فقطخداهست..!♥️
#شھیدعلیخلیلی
باهیچکسممیلسخن نیست ولیکنتوخارجازاین قاعدهو
فلسفہهایۍ..!:)''🥺❤️
#رفیق_شهیدم🥹
4.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔺عمه آقای قرائتی😍
پ.ن:
این فیلم در جواب اون بندگان خداییه که از بنده سوالی میپرسن و عرض میکنم نمیدونم .
بعد ناراحت میشن :/
اینکه من جواب سوالی رو بلد نباشم و ندم ، خیلی بهتر از اونه که ندونم و جواب اشتباهی بدم
#معرفی_کتاب
عاشقانھِ ای دیگر از شھید مدافع حرم :)
کتاب ِبه شرط عاشقـے خاطرات زوج جوان ،
پرشور و عاشق را در خود گنجانده ♥️.
––––– .⊰ 𖧷 ⊱. ––––
بعد از رفتنش ، زندگی در جریان بود ، اما من خوب نبودم . نمیتوانم خوب باشم . وقتی تماس گرفت با شنیدن صدایش آرامش گرفتم . رفتم تو حیاط تا صدایش را واضح تر بشنوم .
گفت : سلام خوبی ، راحت رسیدی؟ من ساعت دو دیشب رسیدم . به صورت رمزی پرسیدم : همون جای قبلی هستی؟ گفت: آره. با خودم گفتم: ای وای این بارم رفته حلب ، همون جایی که ترکش خمپاره تو سرش خورده بود . یکباره دلم گرفت و به شدت دلتنگش شدم . نفسی عمیق کشیدم . هوای سرد و درختهای خرمالوی توی حیاط بیبرگ و ساکت چون من سکوت کرده بودند . به آسمان سیاه شب نگاه کردم . انگار همهچیز مرا زیر نظر داشت : ستارهها، آسمان و حتی درختهای خرمالوۍ منزل بابا🚪🤎.