#معرفی_کتاب
#دخترونه
💢بی نمازها خوشبخت ترند!؟
🔻جواب دادن به سوالات بچه های دهه هشتادی سختی های خاص خودشو داره.😥
🌀دهه هشتادی ها زرنگ و پرسوال هستن.😅
🔸 غیر مستقیم گویی و آموزش از طریق هنر برای این نسل خیلی مؤثره.
💠یکی از کتاب های خوبی که به سوال های دختر های نوجوان جواب میده کتاب بی نماز ها خوشبخت ترند؟! هست.🧐🙄
🔅این کتاب، یک کتاب صورتی و دخترونه است که با زبان خود دخترهای امروز نکاتی رو بهشون یاد میده.👌✅
دَراِبهامღ
_
جَريحٌ وَلكنْ إنْ أتاكَ الجُرح بِجُرحِه إلتَئَم!
تو تنها غمی هستی که آدمیزاد،
برایِ به سینه کشیدنش مشتاق است :)
دَراِبهامღ
- ماخانهبهدوشیمغَمِسیلابنداریم.. - ماجزپسرِفاطمهاربابنداریم💛️(:️