دَراِبهامღ
این جمعه ام تمام شد:) آقا باز هم نیامدی💔
اگر حتی یڪ ڪلمه در روایت
یڪ حدیث را در جامعہ رواج دهیم
به امام زمانمان خدمت ڪردهایم و
حضرت،ما را فراموش نخواهند ڪرد :))
هر چه زمان میگذرد، مردم افسردهتر میشوند
این خاصیت دل بستن به زمانه است!
خوشا به حال آنکه به جای زمان، به «صاحب زمان» دل میبندد...💔🚶♂
1.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
حرم حضرت علی سیاه پوش شد
علی که دید ولی کاش بعد از این دیگر
کسی میان شعله نبیند نگارش را...💔
#فاطمیه