eitaa logo
دَراِبهام‌ღ
383 دنبال‌کننده
1.2هزار عکس
626 ویدیو
24 فایل
مدیر: @Vague846
مشاهده در ایتا
دانلود
بسم رب الحسین:)
اَللّهُمَّ! اِنّى اَتَقَرَّبُ اِلَيْكَ بِذِكْرِكَ خدايا! با ياد ِ تو به سويت نزديكى مى‌جويم .. خدای‌من...
دَراِبهام‌ღ
_
❤️🌿¦ عادت‌ڪردن‌ڪلـاَچیزبدیہ مثلا‌همین‌ڪہ‌بہ‌نبودن‌امـٰام‌زمـٰان‌عـٰادت‌ڪنۍ این‌خودش‌یہ‌فاجعس... شیعہ‌بایددغدغہ‌مندِظھورباشہ :) بایدهمہ‌ڪاراش‌بہ‌نیت‌ظهو‌رباشہ بایدتموم‌زندگیش‌رو وقفِ‌امـٰام زمانش‌ڪنہ...! ‎‌‌‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
دَراِبهام‌ღ
زهرا انا علی💔🥲🥺
تو بی صدا می روی وعلی با صدا گریه می کند . .
تفسیر عشق همین باشد و بس که زهرا در آتش بود حیدر میسوخت (:
مـامـوریت‌ما‌ایسـتادن‌تمـام‌قد‌پـایِ‌ انقـلاب‌است. +حاج مـهدی رسولـی
یَا فَاطِمَةُ کَلِّمِینِی! فَأَنَا ابْنُ عَمِّکَ عَلِیُّ بْنُ أَبِی طَالِبٍ قَالَ فَفَتَحَتْ عَیْنَیْهَا فِی وَجْهِهِ وَ نَظَرَتْ إِلَیْهِ وَ بَکَتْ وَ بَکَی... اےفاطمه، بامن‌سخن‌بگو! من‌پسرعموی تو علےبن‌ابےطالب هستم فاطمه‌چشمان‌ خود‌رابه روی او‌بازکرد "آنگاه آن‌بانوگریست وعلے(ع)هم‌گریان‌شد. 😭😭😭 بحارالأنوار،ج۴۳،ص۱۷۸
6.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
برای وظیفه دارم! دوستان باید برای فاطمیه زحمت کشید باید تلاش کرد! سینه زنا باید خوب سینه بزنند گریه کنا باید خوب گریه کنن.... ما‌فرزندان‌مـــادر‌پهلو‌شکسته‌ایم🖤"