دَراِبهامღ
بسمربالنور ✨️
↻آنچہامروز گذشت . .
ݪفندهرفیقبمونۍقشنگتره!
وضـویـٰادِتوننَـرھ••
شَبِـتونمنـوَربھنـورخُـدا••¡ッ
اِلتمـٰاسدُعـٰا!••
یـٰاعَـلۍمَـدد..••!ッ
'چقدقشنگمیگفت'
چنـٰانزندگۍڪن؛
ڪهکسانۍڪهتـورامۍشناسند
وخدارانمۍشنـٰاسند!
بواسـطهآشنـٰایۍبـٰاتـو
بـٰاخـداآشنـٰاشونـد..!
وقتےپولےمیدےبہنیازمند
یعنےدارےبهشمیگے:
منڪہنمیتونماینپولو....
باخودمبیـارمبراآخرت
ولیتومیتونےبرامبیآریش!(:🌱
دَراِبهامღ
_
" اللَّهُمَّ اغْفِرْ لِى وَ تُبْ عَلَىَّ "
خدایا مرا بیامرز و توبههایم را بپذیر...
- دعای ماه رجب
#معرفی_کتاب
#حـــــریر📚
عروس و دامادی کھ بھ تازگـی داشتند
در ؏ـــــــشق غرق میشدند.
کھ ناگـٰاھ در شب عروسـے طوفانـے زندگـیِ نوپایشان را درهم پاشید و عروسِ مجلس را اسیر خود کرد و بر پیشانـےِ داماد مھرِ بےناموسی زد و حالا عروسـے کھ بھ اسارت رفتھ و دامادی کھ بی خبر مانده از نوعروسش کھ معلوم نیست زندھ است یا مرده ، هنوز در اسارت محمد بغدادیست یا فروختھ شدھ؟
شاید هم سر از کاخ شاهن شاهی شر در آورده!؟....
#بریده_ای_از_کتاب....
#حــــــریر
روبنده را بالا میزنی و با دیدن همسرت، گل از گلت میشکفد اما خبر داری ممد بغدادی نزدیک دروازههای سرآبله قم است و آمده ناموست را ببرد؟
کاش وقتی از کوه پرت میشدی تا درد غارت ناموس را تحمل نکنی.
اما نمیشود.
باید بفهمی استبداد رضاخانی فقط دزد ناموس تو نیست، دزد چیزهای بزرگتر و مهمتر است. اما چیست که از حریر در این دنیا برایت مهمتر باشد؟
خوب فکر کن. از پسش برمیآیی؟
#حریر فرصتی است تا دریابیم برای انجام دادن کارهای بزرگ لازم نیست حتماً آدمهای متفاوتی باشیم.♡
میتوانیم حتی یک دختر روستایی با سواد معمولی باشیم اما با ترسهایمان روبرو شویم و شجاعت به خرج بدهیم.✓
میدونستی اگه در مسیر #خدا باشی و برای خوب بودن تلاش کنی
گناهات تبدیل به حسنه میشه؟