هر چند که این داغ به دل سنگین است
در کام شهیدمان ولی شیرین است
هنگامه خدمت به شهادت برسی
والله که عاقبت به خیری این است...
آسمان گریه میکند، انگار
در غمت سوگ بر دلش دارد
در هوای نبودنت حالا
توی هر صحن،سخت میبارد
(:
وَمَا أُوتِيتُمْ مِنْ شَيْءٍ فَمَتَاعُ الْحَيَاةِ الدُّنْيَا وَزِينَتُهَا ۚ وَمَا عِنْدَ اللَّهِ خَيْرٌ وَأَبْقَىٰ ۚ أَفَلَا تَعْقِلُونَ(۶۰)
وآنچهبهشمادادهشده،متاعزندگیدنیاوزینتآن است؛وآنچهنزدخداستبهتروپایدارتراست؛آیانمیاندیشید؟
_قصص(۶۰)_
#آیهگرافی
مۍگفت :
هرکسۍروزۍسھمرتبھ
خطاببھحضرتِمهدۍبگھ :
بابيانتواميیااباصالحالمهدي
حضرتیھجورخاصۍبراشدعامۍکنن'♥️'
گمان خود را نسبت به خدا نیکو کن
زیرا هرکس گمانش به خدا نیکو باشد
خداوند مانند گمانش با او رفتار خواهد کرد.
خدایا منو در برابر اتفاقاتی که
تو حکمتش رو میدونی و من هیچی
ازش نمیدونم صبــــور کن.
وقتی كـه روح انسـان به عالـم ديگـر رفـت ،
میفهمد اين همه تشريفات در دنيا لازم نبود!
-آیت الله بهجت
ومردمرا از روزیکهعذابالهیبهسراغشان میآید،بترسان!آنروز کهظالمانمیگویند: «پروردگارا!مدّتکوتاهیمارامهلتده،تا دعوتتورا بپذیریمو از پیامبرانپیروی کنیم!»(امّا پاسخ میشنوند که:)مگرقبلاً سوگند یاد نکردهبودیدکهزوالو فناییبرای شمانیست؟!
(آیه۴۴،سورهابراهیم)
#آیهگرافی