گمان خود را نسبت به خدا نیکو کن
زیرا هرکس گمانش به خدا نیکو باشد
خداوند مانند گمانش با او رفتار خواهد کرد.
خدایا منو در برابر اتفاقاتی که
تو حکمتش رو میدونی و من هیچی
ازش نمیدونم صبــــور کن.
وقتی كـه روح انسـان به عالـم ديگـر رفـت ،
میفهمد اين همه تشريفات در دنيا لازم نبود!
-آیت الله بهجت
ومردمرا از روزیکهعذابالهیبهسراغشان میآید،بترسان!آنروز کهظالمانمیگویند: «پروردگارا!مدّتکوتاهیمارامهلتده،تا دعوتتورا بپذیریمو از پیامبرانپیروی کنیم!»(امّا پاسخ میشنوند که:)مگرقبلاً سوگند یاد نکردهبودیدکهزوالو فناییبرای شمانیست؟!
(آیه۴۴،سورهابراهیم)
#آیهگرافی
تا حالا شده سرسجاده بشینی
هیچ حرفی با خدا نداشته باشی
فقط بگی الحمدلله..؟!
‹ التماس دعا 🪴 ›
مهم نیست که برسیم،
مهم این است که
در راه باشیم و در حرکت!
‹ استاد صفایی حائری ›
ولی امام خمینی خیلی قشنگ گفتن:
ما، مال خداییم؛
آدم مالِ کسی را صرف دیگری نمیکند…