ومردمرا از روزیکهعذابالهیبهسراغشان میآید،بترسان!آنروز کهظالمانمیگویند: «پروردگارا!مدّتکوتاهیمارامهلتده،تا دعوتتورا بپذیریمو از پیامبرانپیروی کنیم!»(امّا پاسخ میشنوند که:)مگرقبلاً سوگند یاد نکردهبودیدکهزوالو فناییبرای شمانیست؟!
(آیه۴۴،سورهابراهیم)
#آیهگرافی
تا حالا شده سرسجاده بشینی
هیچ حرفی با خدا نداشته باشی
فقط بگی الحمدلله..؟!
‹ التماس دعا 🪴 ›
مهم نیست که برسیم،
مهم این است که
در راه باشیم و در حرکت!
‹ استاد صفایی حائری ›
ولی امام خمینی خیلی قشنگ گفتن:
ما، مال خداییم؛
آدم مالِ کسی را صرف دیگری نمیکند…
میگفت :
وقتی غم افتاد توی دلت،
تو هم تلافی کن
بیوفت تو بغل خدا
هیچ جایی امن تر از بغل خدا نیست ...
بهتر
آن است که
ذهن را برای اندیشیدن
مورد استفاده قرار دهیم
نه برای انبار کردن اطلاعات...
_آلبرت انیشتین
‹ کیف لك أن تحزن و سماء
ربك مفتوحة لك حینما تشاء ›
چگونه ناراحت میشوی در حالی
که آسمان خدا به رویت باز است
هر زمان که بخواهی(:🌱
°•°•
ماوَدَّکَرَبُّکَ
که پروردگارت هرگز
تورا رها نکرده است...
سضحی³