eitaa logo
دَراِبهام‌ღ
384 دنبال‌کننده
1.2هزار عکس
626 ویدیو
24 فایل
مدیر: @Vague846
مشاهده در ایتا
دانلود
ومردم‌را‌ از‌ روزی‌که‌عذاب‌الهی‌به‌سراغشان می‌آید،بترسان!آن‌روز‌ که‌ظالمان‌می‌گویند: «پروردگارا!مدّت‌کوتاهی‌مارا‌مهلت‌ده،تا دعوت‌تورا بپذیریم‌و‌ از پیامبران‌پیروی کنیم!»(امّا پاسخ می‌شنوند که:)‌مگرقبلاً سوگند یاد نکرده‌بودیدکه‌زوال‌و فنایی‌برای شمانیست؟! (آیه‌۴۴،سوره‌ابراهیم)
تا حالا شده سرسجاده بشینی هیچ حرفی با خدا نداشته باشی فقط بگی الحمدلله..؟! ‹ التماس دعا 🪴 ›
مهم نیست که برسیم، مهم این است که در راه باشیم و در حرکت! ‹ استاد صفایی حائری‌ ›
آدم هایی هم هستند کـه وجودشان از غـمِ ایـن دنیـا می کاهـد ..
در تاریک ترین لحظه هاست که باید به نور بنگریم _ارسطو
ولی امام خمینی خیلی قشنگ گفتن: ما، مال خداییم؛ آدم مالِ کسی را صرف دیگری نمی‌کند…
تو به ما یاد دادی می‌شود دست خالی جنگید. می‌شود یک نفر یک دنیا را تکان دهد ..✨
صدای ِقافله‌ی ِعشق‌میرسدبرگوش که‌چندوقت دگرآقامحرمت‌آید..!
می‌گفت : وقتی غم افتاد توی دلت، تو هم تلافی کن بیوفت تو بغل خدا هیچ جایی امن تر از بغل خدا نیست ...
بهتر آن است که ذهن را برای اندیشیدن مورد استفاده قرار دهیم نه برای انبار کردن اطلاعات... _آلبرت انیشتین
‹ کیف لك أن تحزن و سماء ربك مفتوحة لك حینما تشاء › چگونه ناراحت می‌شوی در حالی که آسمان خدا به رویت باز است هر زمان که بخواهی(:🌱 °•°• ما‌وَدَّکَ‌رَبُّکَ که پروردگارت هرگز تورا رها نکرده است... س‌ضحی‌³
یك‌انقلابیِ‌واقعے همان‌جایےخدمت‌میکند ك‌به‌او‌احتیاج‌است..🖐🏻