ولی امام خمینی خیلی قشنگ گفتن:
ما، مال خداییم؛
آدم مالِ کسی را صرف دیگری نمیکند…
میگفت :
وقتی غم افتاد توی دلت،
تو هم تلافی کن
بیوفت تو بغل خدا
هیچ جایی امن تر از بغل خدا نیست ...
بهتر
آن است که
ذهن را برای اندیشیدن
مورد استفاده قرار دهیم
نه برای انبار کردن اطلاعات...
_آلبرت انیشتین
‹ کیف لك أن تحزن و سماء
ربك مفتوحة لك حینما تشاء ›
چگونه ناراحت میشوی در حالی
که آسمان خدا به رویت باز است
هر زمان که بخواهی(:🌱
°•°•
ماوَدَّکَرَبُّکَ
که پروردگارت هرگز
تورا رها نکرده است...
سضحی³
وَقُل رَّبِّ أَعُوذُ بِكَ مِنۡ هَمَزَٰتِ ٱلشَّيَٰطِينِ
+و بگو: پروردگارا، پناه مىبرم به تو از وسوسههاى شياطين
حضرتآقا:
خدانصرتش روبه آدمهاےتنبل
وبۍمجاهدتنمیدهد...
خداازانسانهاےبیکاره
وتنبلوبیخیالولاابالۍحمایتنمیکند!
ولومومنباشند.
خدارواینجوریصداکن:
يَارَجَائِيعِنْدَمُصِيبَتِي
اىامیدمندربرابرپیشآمدهاىناگوار. .(: