‹ کیف لك أن تحزن و سماء
ربك مفتوحة لك حینما تشاء ›
چگونه ناراحت میشوی در حالی
که آسمان خدا به رویت باز است
هر زمان که بخواهی(:🌱
°•°•
ماوَدَّکَرَبُّکَ
که پروردگارت هرگز
تورا رها نکرده است...
سضحی³
وَقُل رَّبِّ أَعُوذُ بِكَ مِنۡ هَمَزَٰتِ ٱلشَّيَٰطِينِ
+و بگو: پروردگارا، پناه مىبرم به تو از وسوسههاى شياطين
حضرتآقا:
خدانصرتش روبه آدمهاےتنبل
وبۍمجاهدتنمیدهد...
خداازانسانهاےبیکاره
وتنبلوبیخیالولاابالۍحمایتنمیکند!
ولومومنباشند.
خدارواینجوریصداکن:
يَارَجَائِيعِنْدَمُصِيبَتِي
اىامیدمندربرابرپیشآمدهاىناگوار. .(:
دَراِبهامღ
_
-آرامشیعنےنگـٰاـہبـہگذشتـہوشکرخدـٰا
نگـٰاهبـہآیندـہواعتمـٰادبـہخدـٰا…!:)