اپرا وینفری قشنگ میگه که
تنها شجاعتی که هر کسی بهش نیاز داره
شجاعت دنبال کردن رویاهاشه
آدمها رنجهاشون را بیشتر از شادیهاشون یادشون میاد
رنج مثل کوهه،
شادی مثل رود ،
رود میرود ، کوه میماند...
دَراِبهامღ
_
دلخوشم با نفسی،حبه قندی،چایی،
صحبتِ اهلِ دلی،فارغ از همهمهی دنیایی...!
به قول علی حاتمی که میگه:
یه نفرایی هستند تو دنیا که به هزار نفر می ارزن!
همینقدر کوتاه و واقعی 🌚💓✨
دَراِبهامღ
_
"نعاني من مرضٍ عُضال اسمه الامل"
ازبیماریجانکاهیدررنجیمکهنامشامیداست 🦋🌱