هدایت شده از 「 پرایوتم 」
ماهی هامون ُ 😭😭 ، ماهی قرمز نیستن ازین نمیدونم چیان 🤣😭 .
دارچین🍊"
وای 🤣🤣. یاد یچی افتادم😭🤣..
ما یروز ۳ تا ماهی گرفتیم ، یه قرمز سه سبز ی بنفش ، عین همینا، بعد داداشم یه حلزونم با اونا گرفت ، اسمشم آقای زون گذاشتیم 🤣.
بعد ۳ روز دیدیم حلزونه یه موادی ترشح میکرده ک همه ماهیای بیچاره رو کشته🤣🤣🤣🤣.
دارچین🍊"
اگه رو چوب بستنی اسم یکی ازین جایزع ها بیاد ، اونوقت بدون قرعه کشی جایزشو میدن😭😭😭🤌🏻🤌🏻.
فک کن پی اس دربیاد وااااییییی😭😭😭😭😭😭😭😭✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨..