eitaa logo
دارالقرآن فاطمیون ملارد
665 دنبال‌کننده
13.7هزار عکس
6.6هزار ویدیو
102 فایل
#لینک_کانال_جهادی_نیکوکاری_فرهنگی_دارالقرآن_فاطمیون_ملارد_در_ایتا👇 https://eitaa.com/Darolghoranfatemion آدرس: تهران،جاده ملارد، خیابان معلم، بعد از بلوار راغب،بن بست۱۹
مشاهده در ایتا
دانلود
2134051310.mp3
28.97M
💞دعای روز پنج شنبه 💞 💞 دعای کمیل💞 علامه مجلسی، دعای کمیل را بهترین دعا دانسته است. ... برای کفایت از شر دشمنان و گشایش روزی و آمرزش گناهان فواید زیادی دارد. 🌷🌷
🖇... امام صادق (علیه السلام): نماز شب انسان را خوش سيما✨ خوش اخلاق و خوشبو میکند، و روزى را زياد،💎 بدهى را پرداخت مى نمايد،🌟 غم و اندوه را از بين میبرد و چشم را نورانى مى كند.💖
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
4_5861983189072873024.mp3
6.65M
🍃💚 🌹دعای با صدای مهدی " ندبه های دلتنگی" باز جمعه ای دیگر و آغاز دل نگرانی از نیامدن ها...😭 مهدی جان! ایکاش سپر بلای تو میشدم... تا کی باید سرگردان و به دنبال تو باشم؟ 👇👇👇 https://eitaa.com/Darolghoranfatemion
🌅 برخیز! دیگر انتظار به سرآمده؛ باید به زمین بازگردی... و تو سال‌هاست که منتظر این لحظه‌ای. چه لحظه باشکوهی است آن هنگام که با او به نماز می‌ایستی ❤️ اینک تو و تمام جهانیان حواریون مهدی شده‌اید 🌸 ولادت مبارک باد 👇👇👇 https://eitaa.com/Darolghoranfatemion
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
خداوند برترین نعمت های خود را برای جایگاه عظیم و رسالت خطیر آنها برگزیده است. نعمت هایی که دائمی است و زوال ندارد پاداش اولیای خدا خصوصیاتی همچون ثابت و ماندنی زوال ناپذیری و تبدیل نشدنی دارند. چرا که اگر نعمت جاودانه نباشد، تغییر و تبدیل در آن راه می یابد و از آنجا که اولیای خدا انتخابشان ویژه است، پاداش عمل آنها نیز باید ویژه باشد. بنابراین نعمت های معنوی در جهان آخرت به هیچ وجه زبان ندارند و این سزاوار اولیای خداست. اما نعمت های مادی زوال پذیرند.
این فراز نشان می دهد کسی که می‌خواهد به مقام زهد برسد باید خود را آماده کند و به زهد برساند و خود را از دلبستگی های دنیوی برهاند اما زهد چیست؟ امیر المومنین علی علیه السلام می فرمایند زهد بین دو کلمه از قرآن است خداوند میفرمایند: لکیلا تأسوا علی ما فاتکم ولا تفرحوا بما آتاکم. بر آنچه از دست داده اید تاسف نخورید و از آنچه که به شما می رسد شادمان نباشید. کسی که بر گذشته افسوس نخورد و نسبت به آنچه که به دستش می رسد دل خوش نباشد، همه جوانب زهد را رعایت کرده است( نهج البلاغه کلمات قصار شماره ۴۳۹ ) منظور از زهد در این حدیث نداشتن مال و مقام نیست بلکه دل نبستن و وابسته نبودن به دنیاست آنطور که از دست دادن و به دست آوردنش تفاوتی نکند.
درجات جمع درجه است و چون بدون قید آمده نشان می‌دهد که منظور همه درجات دنیوی است آنکس که میخواهد به مقام ویژه قرب الهی برسد باید نسبت به تمام درجات دنیا زاهد باشد نمی شود نسبت به پست و مقام زاهد و نسبت به جمع مال حریص باشد پس از اولیای خدا نیز این شرط را پذیرفتند
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا