eitaa logo
دل‍‌ن‍‌وی‍‌س‍‌|𝓓𝓮𝓵𝓝𝓮𝓿𝓲𝓼
10.1هزار دنبال‌کننده
210 عکس
72 ویدیو
0 فایل
「کیستم مَن؟! چِمیدانم ، نَپرس از من نِشان مرده ای ، لرزان درون اجتماع زندگان」 . ﹝شروعِ دوباره ی ما: 1404/6/10﹞ جهت ارتباط و تبلیغات : @PV_Aedan چنلِ دوممون : @Porofail_Mood .
مشاهده در ایتا
دانلود
آدمیزاد محکومه به پذیرفتن، کنار اومدن و ادامه دادن؛ چی از این غم‌انگیز تر؟ ما ققنوس‌هایی که هزاران روز و شب آتش میگیریم و خاموش میشویم و مجدد از خاکسترمان متولد میشویم زیبا استوار غمگین.... ʲᵒⁱⁿ 𝓲𝓷 ᶜʰᵃⁿⁿᵉˡ𔘓 ∞𓏲 @DeI_NeViS ᯓᥫ᭡
ʲᵒⁱⁿ 𝓲𝓷 ᶜʰᵃⁿⁿᵉˡ𔘓 ∞𓏲 @DeI_NeViS ᯓᥫ᭡
مرلین مونرو چقد زیبا میگه که : « اگه توی زشت ترین شرایطم دوسم نداشته باشی ، پس توی بهترین شرایطمم لیاقتم رو نداری » اگه یه روزایی حالتون خوب نبود و آدمای مهم زندگیتون کنارتون نموندن تو حالِ خوبتون هم لیاقت کنار شما ایستادن رو ندارن ! ʲᵒⁱⁿ 𝓲𝓷 ᶜʰᵃⁿⁿᵉˡ𔘓 ∞𓏲 @DeI_NeViS ᯓᥫ᭡
از بیرون شبیه به یک کوه بودم آرام و محکم اما از درون آنقدر به همه‌ چیز ،فکر می‌کردم که متلاشی شده بودم ʲᵒⁱⁿ 𝓲𝓷 ᶜʰᵃⁿⁿᵉˡ𔘓 ∞𓏲 @DeI_NeViS ᯓᥫ᭡
ʲᵒⁱⁿ 𝓲𝓷 ᶜʰᵃⁿⁿᵉˡ𔘓 ∞𓏲 @DeI_NeViS ᯓᥫ᭡
توی فیلم closer ناتالی پورتمن میگه: این عشق که میگی کجاست؟ من نه میبینمش نه لمسش میکنم، نه احساسش میکنم من فقط می‌ شنوم، کلمه هایی رو میتونم بشنوم ولی من نمیتونم با این کلماتِ آسونی که میگی هیچ کاری کنم. ثابت کنید حرفاتون رو، نذارید عشق فقط یه کلمه‌ توخالی باقی بمونه... ʲᵒⁱⁿ 𝓲𝓷 ᶜʰᵃⁿⁿᵉˡ𔘓 ∞𓏲 @DeI_NeViS ᯓᥫ᭡
بعضی تغییر‌ها از یه تصمیم نمیان، از یه خستگی عمیق میان. ʲᵒⁱⁿ 𝓲𝓷 ᶜʰᵃⁿⁿᵉˡ𔘓 ∞𓏲 @DeI_NeViS ᯓᥫ᭡
ʲᵒⁱⁿ 𝓲𝓷 ᶜʰᵃⁿⁿᵉˡ𔘓 ∞𓏲 @DeI_NeViS ᯓᥫ᭡
آدم وقتی در ضعیف‌ترین و آسیب‌پذیرترین حالتشه نیاز داره بدونه تو این دنیا کس‌ و‌ کار داره و تنها نیست، اون‌ نقطه دقیقا همونجاست که اطرافیانمون میتونن بهمون نشون بدن کجای قصه‌ ما هستن، اونجاست که روابط ما با آدم‌های دوروبرمون یا اوج میگیره یا کمرنگ میشه. ʲᵒⁱⁿ 𝓲𝓷 ᶜʰᵃⁿⁿᵉˡ𔘓 ∞𓏲 @DeI_NeViS ᯓᥫ᭡
درد آدمارو عوض میکنه باعث میشه کمتر اعتماد کنی بیشتر فکر کنی و آدمای بیشتری رو از زندگیت حذف کنی ʲᵒⁱⁿ 𝓲𝓷 ᶜʰᵃⁿⁿᵉˡ𔘓 ∞𓏲 @DeI_NeViS ᯓᥫ᭡
ʲᵒⁱⁿ 𝓲𝓷 ᶜʰᵃⁿⁿᵉˡ𔘓 ∞𓏲 @DeI_NeViS ᯓᥫ᭡
گل رو زیاد آب بدی از ریشه میپوسه در قفس رو برای پرنده باز بزاری فرار میکنه و پشت سرشم نگاه نمیکنه بیش از حد به حیوونی نزدیک بشی، گازت میگیره غذاهای خوشمزه رو زیاد از حدش بخوری حالت بد میشه میبینی!؟ هر چیزی زیادیش آسیب میزنه بیش از حد به آدما خوبی نکنید ؛) خوبی نکنید… خوبی نکنید…خوبی نکنید... ʲᵒⁱⁿ 𝓲𝓷 ᶜʰᵃⁿⁿᵉˡ𔘓 ∞𓏲 @DeI_NeViS ᯓᥫ᭡