درد آدمارو عوض میکنه باعث میشه کمتر
اعتماد کنی بیشتر فکر کنی و آدمای بیشتری رو از زندگیت حذف کنی
ʲᵒⁱⁿ 𝓲𝓷 ᶜʰᵃⁿⁿᵉˡ𔘓
∞𓏲 @DeI_NeViS ᯓᥫ᭡
گل رو زیاد آب بدی از ریشه میپوسه
در قفس رو برای پرنده باز بزاری فرار میکنه
و پشت سرشم نگاه نمیکنه
بیش از حد به حیوونی نزدیک بشی، گازت میگیره
غذاهای خوشمزه رو زیاد از حدش بخوری حالت بد میشه
میبینی!؟
هر چیزی زیادیش آسیب میزنه بیش از حد به آدما خوبی نکنید ؛)
خوبی نکنید… خوبی نکنید…خوبی نکنید...
ʲᵒⁱⁿ 𝓲𝓷 ᶜʰᵃⁿⁿᵉˡ𔘓
∞𓏲 @DeI_NeViS ᯓᥫ᭡
یه نصیحت :
وقتی خدا رنگ واقعی بعضی هارو
بهت نشون داد
دیگه سعی نکن دوباره رنگ آمیزیشون کنی
ʲᵒⁱⁿ 𝓲𝓷 ᶜʰᵃⁿⁿᵉˡ𔘓
∞𓏲 @DeI_NeViS ᯓᥫ᭡
ما ظاهرا آبادهایِ باطناً ویرانهایم...
ʲᵒⁱⁿ 𝓲𝓷 ᶜʰᵃⁿⁿᵉˡ𔘓
∞𓏲 @DeI_NeViS ᯓᥫ᭡
در تمام زندگی سعی کردهای پناه باشی برای
آدمها، اما در سختترین لحظات زندگیات
هیچکس پناه تو نبوده.
احساس میکنی مثل یک
سایه هستی که فقط در روزهای آفتابی دیده
میشود. وقتی به تو نیاز دارند، همیشه هستی
اما وقتی خودت به کمک نیاز داری، سکوت همهجا را پر میکند.
این تنهایی، سنگینیاش گاهی غیرقابل تحمل میشود.
ʲᵒⁱⁿ 𝓲𝓷 ᶜʰᵃⁿⁿᵉˡ𔘓
∞𓏲 @DeI_NeViS ᯓᥫ᭡
آدم هابعضی وقت هاازبدی بقیه
عذاب نمیکشند ازخوبی خودشون
برای آدم های بدی که لیاقتش راندارند عذاب میکشند...
ʲᵒⁱⁿ 𝓲𝓷 ᶜʰᵃⁿⁿᵉˡ𔘓
∞𓏲 @DeI_NeViS ᯓᥫ᭡
راستش بنظرم کل زندگی در مورد جسارته
جسارت تجربه کردن، جسارت تغییر دادن همه
چیز برای رسیدن به شرایط، روزها و آدمهای
بهتر، جسارت عاشق شدن، جسارت شکست خوردن
جسارت دوباره بلند شدن، جسارت زیر میز زدن
و عصیان کردن، این جسارته که به زنده بودن معنای زندگی میده.
ʲᵒⁱⁿ 𝓲𝓷 ᶜʰᵃⁿⁿᵉˡ𔘓
∞𓏲 @DeI_NeViS ᯓᥫ᭡
همه آدما تو هر سنی کودک درون دارن. که اغلب
یا در اعتماد و به شادی میزنه بیرون، یا در استیصال و به خشم.
ʲᵒⁱⁿ 𝓲𝓷 ᶜʰᵃⁿⁿᵉˡ𔘓
∞𓏲 @DeI_NeViS ᯓᥫ᭡