همه آدما تو هر سنی کودک درون دارن. که اغلب
یا در اعتماد و به شادی میزنه بیرون، یا در استیصال و به خشم.
ʲᵒⁱⁿ 𝓲𝓷 ᶜʰᵃⁿⁿᵉˡ𔘓
∞𓏲 @DeI_NeViS ᯓᥫ᭡
بدترین حالتی که ممکنه برای یه آدم پیش بیاد
اینه که همزمان هم احساسی باشه و هم منطقی
یعنی قلبش داره مچاله میشه ولی مجبوره
منطقی تصمیم بگیره، بعدش
باید روزها و ماهها و حتی سالها بشینه
به قلبش توضیح بده که اگه اون
کار رو نمیکردم بیشتر مچاله میشدی، اما مگه قلب حالیشه؟!
ʲᵒⁱⁿ 𝓲𝓷 ᶜʰᵃⁿⁿᵉˡ𔘓
∞𓏲 @DeI_NeViS ᯓᥫ᭡
کم کم به مرحلهای تو زندگیت میرسی
که برای نبودنها بیقراری نمیکنی
دیر جواب دادن ناراحتت نمیکنه
حساسیتهات کمتر میشن و آدمها رو تو
جایگاهی از زندگیت قرار میدی که لیاقتش رو دارن.
ʲᵒⁱⁿ 𝓲𝓷 ᶜʰᵃⁿⁿᵉˡ𔘓
∞𓏲 @DeI_NeViS ᯓᥫ᭡
اگه خیلی وقته تنهایید و کسی نمیاد تو زندگیتون
اگه خیلی وقته که به فرد خاصی حسی پیدا نمیکنید
شما هیچ مشکلی ندارید فقط به آدمی
تبدیل شدین که هر کسی رو تو زندگیتون راه نمیدین
و دوست ندارید با هر کسی وارد رابtه
عاطفی یا هر مدل رابtهای بشید چون
اولویتتون هدفهاتونه و این نشونه ی بزرگ شدنه، بهش احترام بزارید.
ʲᵒⁱⁿ 𝓲𝓷 ᶜʰᵃⁿⁿᵉˡ𔘓
∞𓏲 @DeI_NeViS ᯓᥫ᭡
بی اصالتیو نمیشه پشت هیچ لباسی قایم کرد
بلخره از یه جا میزنه بیرون. نداشته ای که با
هیچ پولی نمیشه خرید فقری که با هیچ ثروتی جبران نمیشه.
ʲᵒⁱⁿ 𝓲𝓷 ᶜʰᵃⁿⁿᵉˡ𔘓
∞𓏲 @DeI_NeViS ᯓᥫ᭡
صَدِت که هیچ ، آدما ارزش صفرتم ندارن..
ʲᵒⁱⁿ 𝓲𝓷 ᶜʰᵃⁿⁿᵉˡ𔘓
∞𓏲 @DeI_NeViS ᯓᥫ᭡
امیدوارم قبل از اینکه بمیرم بالاخره
این رو یاد بگیرم که باید به آدمها همونقدر
ارزش و توجه بدم که اونها ظرفیتش رو دارن
نه به اندازه ظرفیتهای درونی خودم
چون در نهایت همیشه این خودم خواهم بود
که سر خورده میشم و آسیب میبینم نه هیچکس دیگه.
ʲᵒⁱⁿ 𝓲𝓷 ᶜʰᵃⁿⁿᵉˡ𔘓
∞𓏲 @DeI_NeViS ᯓᥫ᭡
یه مرحله از زندگی هست که بهش میگن
"بی تفاوتی" اونقدر که از قبل صبوری کردی و
خسته شدی برات یسری چیزا دیگه اهمیتی نداره.
ʲᵒⁱⁿ 𝓲𝓷 ᶜʰᵃⁿⁿᵉˡ𔘓
∞𓏲 @DeI_NeViS ᯓᥫ᭡