eitaa logo
گفتگوی اسلام و مسیحیت
595 دنبال‌کننده
1.3هزار عکس
434 ویدیو
87 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
گفتگوی اسلام و مسیحیت
✡ جشن چهارشنبه سوری دانشجویان مدرسه عالی دماوند تهران - سال ۱۳۵۴ 🌐 @jscenter ☪✝ @Debate
✡ یهودیان مخفی در مدرسهٔ عالی دماوند (٣) 1⃣ طبق اساسنامهٔ «بنیاد فرهنگی ایران بت‌ئیل» رؤسای مدرسه‌ را‌ باید هیأت امنا تعیین‌ نمایند و صلاحیت علمی و اخلاقی آنها به تصدیق وزارت علوم و آموزش عالی برسد. 2⃣ اولین مدیر مدرسه از ابتدای تأسیس خانم بود. اما دقیقاً مشخص نیست که او تا چه زمانی‌ این‌ مسئولیت‌ را برعهده داشت. 3⃣ اختر آزادگان سال‌ها بعد وقتی مدرسهٔ عالی دماوند در ١٣۵۴ تبدیل به ‌‌شد‌ ریاست امور دانشجویان را برعهده داشت و شاید هم‌ پیش از آن در این‌ مسئولیت‌ بوده‌ است. 4⃣ بنا به گزارش‌های تهران «اختر آزادگان سابقاً بوده و سال‌ها قبل خود و دخترش‌‌ تغییر مذهب داده و رسماً مسیحی شده است.» [كه به نظر می‌رسد این گروش، ظاهری و نوعی پوشش برای آزادی فعالیت بوده است.] 5⃣ همچنین به استناد همین‌ گزارش‌ها «او نیازمندی‌های آشکار‌ این‌ سازمان ‌[ساواک‌] را تأمین می‌نموده» و دخترش مریم آزادگان نیز با شماره رمز ٣٢٨ برای مدتی با ساواک همکاری می‌کرده است. 6⃣ در ١٧ دی ١٣۵۶ به‌‌مناسبت‌ در‌ محل‌ دانشکدهٔ دماوند، برنامه‌ای برپا شد و ٣ نفر از زنان (از جمله اختر آزادگان، رئیس‌ امور دانشجویان دانشکده دماوند) پیرامون کشف حجاب زنان‌ و پیشرفت‌های آنان در این زمینه‌ به سخنرانی پرداختند که خبر و عکس‌های این مراسم در روزنامه کیهان اینترنشنال چاپ و منتشر گردید. ✍ نویسنده: محمد قبادی 📖 متن کامل مقاله به‌همراه منابع: 👉 goo.gl/571N27 🌐 @jscenter ☪✝ @Debate
✡ در « مخفی مشهد » ( goo.gl/AQCREo ) میخوانیم كه: در خاطرات سفیر اسرائیل در ایران دوره پهلوی، اشاراتی به برخی مخفی مشهد موجود است که در قسمتی از آن به یهودی مخفی بودن موسی صبی اشاره شده است: ✍ «… میانه‌ی شلمو هیلل [مأمور اداره مهاجرت رژیم صهیونیستی] به یاری پدرم و من با کارکنان وزارت کشور و پلیس در ایران گرم‌تر می‌شود و دوستان یهودی و غیریهودی فراوانی مانند شادروانان موسی طوب و (وکیل دادگستری)، که کمتر کسی از یهودی بودنش آگاه بود، دست همکاری می‌دهند. پشتیبانی‌های نورالله زبولونی (از جدیدالاسلام‌های مشهد)، بازرگان خوش‌نام مشهدی شایسته یادآوری است. گو این‌که سن و سالی از وی گذشته بود، ولی نمایندگی یهودیان شهرش را در همه کنگره‌های جنبش خلوتص به دوش داشت.»
✡ دانشجویان کالج دماوند در سال ۱۳۵۴ 🌐@jscenter ☪✝ @Debate
﷽؛ 💢 ترسیم ارادت بانوی بر بوم نقّاشی عشق و ارادت به رهبر معظّم انقلاب و به خاک و میهن و انقلاب متعلّق به همه مذاهب و است که بارها و بارها نمونه‌های این ارادت را از طریق اخبار و روایات گوناگون شاهد بوده ایم. این مساله از روابط عاطفی و رفتار مسالمت آمیز مردم و مسئولان با اقلیت‌های دینی از جمله ارامنه و حکایت دارد. 🔸نقّاشی را به خاطر دل خودم انجام داده و در قبال آن تنها مهر و عشق دریافت می‌کنم. بعد از اینکه کشیدن تمثال را آغاز کردم، تا چهلمین سالگرد انقلاب بود ۳۹ عکس کشیده بودم و تصمیم گرفتم که عکس رهبر چهلمین عکس باشد و آن را به رهبر هدیه بدهم. 👈🏻تاکنون عکس ۵۰ شهید نقاشی کرده که ۶ شهید از ارامنه و بقیه هستند. 🔹عکس شهید خدمت گلستان دکتر عبدالله عباسی را که بر اثر کرونا شهید شدند را هم کشیده که یک روز تصمیم دارم آن را به بیمارستان اهدا کنم تا خدمت ناچیز و کوچکی در این راه انجام داده باشم. بیشتر بخوانید: mehrnews.com/xRVNM ☪✝ @Debate
گفتگوی اسلام و مسیحیت
﷽؛ نافرمانی مدنی؛ از موسّسات برانداز غربی تا تبیین در شبکه های نگاهی به عملکرد شبکه های ماهواره ای مسیحی نشان داده که دست اندرکاران آنها به انحاء مختلف در امور داخلی کشور ایران دخالت کرده و حتی در برنامه های آموزشی خود، گروندگان به فرقه را به نافرمانی مدنی و عدم اطاعت از دولت، ترغیب می کنند. بعد از آزمایش انواع مختلف مقابله با حکومت های مستقل و آزاده جهان، آخرین روشی که توسط نظریه پردازان غربی معرفی شده، جنگ نرم و براندازی از طریق بکارگیری شیوه های مسالمت آمیز است. یکی از راهکارهای ارائه شده در این جنگ، پیشنهاد اجرای "تاکتیک نافرمانی مدنی" است که در موسّسات مطالعات راهبردی غربی همچون: موسسه "آمریکن اینتر پرایز" آمریکا- که اعضای اصلی آن از جمهوری خواهان تندرو تشکیل شده- صراحتا در پروژه ای موسوم به دلتا، به عنوان یکی از سه ضلع مقابله با جمهوری اسلامی ایران معرفی می شود. در "نافرمانی مدنی" که به طور خلاصه، شیوه ای آرام و در عین حال پیشرو در براندازی نرم است، پیاده نظام های کشورهای برانداز باید قانون کشور مورد نظر را شکسته؛ هر چند که ضمانت اجراهای سنگینی در بر داشته باشد. تبیین و تبلیغ این موضوع از سوی شبکه های ماهواره ای مسیحی- و‌آن هم با استناد به کتاب مقدس و تاریخ تفکر مسیحی- به روشنی پرده از حقایقی در باب وحدت رویکرد بین جنگ افروزان آمریکایی و شبکه های مسیحی در مقابله با کشورهای غیر همسو با سیاست غرب، بر می دارد؛ هر چند که این حقیقت از چشم های عادی پوشیده و در نظر آنها مغفول بماند. antisect ☪✝ @Debate
﷽؛ کارگری در حال ضدّعفونی جامع سلت (نمک) است. این کلیسای زیرزمینی در یک معدن نمکی ساخته شده و از جاذبه های گردشگری کشور کلمبیا محسوب میشود. قرار است ماموران بهداشت از این کلیسا دیدن کنند و در صورت تایید رعایت پروتکلهای بهداشتی پیشگیری از شیوع ، مجوز بازگشایی آن را صادر کنند. موسسه گفت و گوی ادیان ☪✝ @Debate
هدایت شده از خاک پای رهبر
4_5801008624998285756.Mp3
1.57M
12.72M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
﷽؛ 🎥💔عشق عجیب به اهل بیت علیهم السلام 🔻نیمی از قلبم برای حضرت فاطمه سلام الله علیها ❤️ است و نیمی دیگر برای حضرت زینب سلام الله علیها💚 ☪✝ https://eitaa.com/Debate
⭕️ و مهاجران مسلمان 🔸در مختلف مسیحی، موفّقیت در دیگران یک ارزش به شمار می‌آید و موجب سرزندگی و نشاط آن مجموعه دینی می‌شود؛ یعنی در خود اعضای آن کلیسا، نوعی هیجان دینی ایجاد می‌کند و آنها را به ادامه فعالیت مشتاق‌تر می‌نماید. حتی برخی از گروه‌های تبلیغی مسیحی، از همین تازه‌مسیحی‌ها تشکیل می‌شوند،که البته تحت نظارت و رهبری مسیحیان اصلی قرار دارند؛ بنابراین مبلغان مسیحی دو امتیاز دارند: نخست اینکه از حمایت کشورهای پذیرنده برخوردارند؛ و دوم اینکه ورود مهاجران تازه‌مسیحی به گروه‌ها و کلیساهای آنها، مجموعه‌های آنها را فعّال‌تر می‌سازد. 🔺مهاجران مسلمان، کمابیش از هر نقطه‌ای که آمده باشند، معمولآ و بلکه شاید بتوان گفت همیشه، سعی می‌کنند یکدیگر را پیدا کنند و با هم باشند. این «با هم بودن» به طور طبیعی برای مهاجران نوعی مصونیت دینی به همراه می‌آورد، به گونه‌ای که آنها دیگر به‌راحتی طعمه مبلغان نخواهند شد. حتی اگر هم مسیحی بشوند، از نظر مبلّغان، مسیحیان خوبی نخواهند شد؛ زیرا «با هم بودن» آنها به طور طبیعی نوعی بازدارندگی ایجاد می‌کند. ↩️ «آنتی‌تز» یا به تعبیری «فن بدل» این حالت، آن است که مبلغان گروه‌هایی تشکیل دهند و فرد تازه‌مسیحی را به آن گروه‌ها وارد نمایند که البته آنها به‌ویژه ایونجلیکال‌ها که حس داوطلبی نیرومندی دارند و افراد پرانرژی و فعالی نیز هستند، معمولآ این کار را انجام می‌دهند. 🌐@feraghvaadyan ☪✝https://eitaa.com/Debate