eitaa logo
گفتگوی اسلام و مسیحیت
596 دنبال‌کننده
1.3هزار عکس
434 ویدیو
87 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
﷽؛ 🔴 مراسم تدفین یک توسّط مسلمانان! libaniran ☪✝ eitaa.com/Debate
هدایت شده از بیداری ملت
16.74M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
💠 روایت عهد 🔰 روایت سرکار خانم مسئول واحد خواهران مجمع فرق، ادیان، اقوام و مذاهب هنر ما این نیست که فقط یک عدّه مذهبی رو دور هم جمع کنیم‌.. 🔺 باید با برخورد صحیح با مخاطب به دنبال جذب حداکثری باشیم. خیلی از رفتارهایی که مشاهده میکنیم که در ظاهر؛ فرقه ای و انحراف عقیدتی هستند اکثرا به خاطر جهل می باشد و نه برای عناد؛ اما مواجهه ای که با اینگونه افراد صورت میگیرد مواجهه معاندانه می باشد. 🌐 www.avand98.ir 💬پیام‌رسان‌بله: 🆔 https://ble.ir/avand98 💬پیام رسان ایتا: 🆔 https://Eitaa.com/avand98 💬پیام‌رسان جبهه: 🆔 https://jebhe.app/join/avand98 💬پیام‌رسان اینستاگرام: 🆔 http://instagram.app/join/avand98 ✍ بیداری ملت eitaa.com/bidariymelat
7.29M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
﷽؛ ❌ باور ها برای بازگشت : ایران باید از بین برود. 🔴 شرایط مهمّی در منطقه است خیلی از کشورها آرایش آخرالزمانی گرفته اند خبرهایی در راه است. ☪✝ eitaa.com/Debate
﷽؛ جوان در تجریش شد‌. حجت الاسلام بی آزار تهرانی متولی آستان امامزاده صالح(ع) تهران در اینستاگرام خود به محمد(چیکو) برزیلی که در آستان مقدس امامزاده صالح(ع) تجریش از دین به دین مبین و مذهب حقّه تشیع گروید اشاره کرده است. ☪✝ eitaa.com/Debate
﷽؛ ‏عکسی از صفحه یک مدل ، توسّط اکانت رسمی رهبر کاتولیک‌های جهان لایک شده. تصویر لایک پایین صفحه این مدل در فضای مجازی واکنش کاربران را در پی داشته است. ⁣ ⁣ ‌این مدل ایتالیایی در توییتی در واکنش لایک پاپ نوشت:‌ حدّاقل به بهشت می‌روم.⁣ البته چنین صفحاتی اغلب گرچه منتسب به شخصیت هاست، ولی توسّط خودشون اداره نمیشه. ☪✝ eitaa.com/Debate
﷽؛ از نقّاشی های مجموعه ی مصائب مسیح(تاجگذاری با خار) کاراواجو چهرهٔ شاخص سبک باروک است و در نوع نقّاشی و تکنیک‌های استفاده از رنگ و فرم تحولاتی ایجاد کرد. نقّاشی‌های او با ترکیبِ بینشِ واقع بینانهٔ حالاتِ جسمی و روحی انسانی و استفادهٔ دراماتیک از نور، تأثیرِ فراوانی بر نقاشی سبک باروک گذاشت.  موضوعات نقاشی او را عمدتاً مسایل  تشکیل می‌دهند. ☪✝ eitaa.com/Debate
گفتگوی اسلام و مسیحیت
﷽؛ از نقّاشی های مجموعه ی مصائب مسیح(تاجگذاری با خار) کاراواجو چهرهٔ شاخص سبک باروک است و در نوع ن
﷽؛ در سال ۱۵۹۵ در سن ۲۴ سالگی مأمور شد تا ۲ صحنه از زندگی سن ماتیو (متی) را در کوچک سن لویی‌جی رم نقاشی کند و این مثل یک آزمون برای او بود. از او خواسته شده تا در صحنهٔ شهادت، شهید با چشمانی پاره رو به بهشت و آسمان نورانی و پر از فرشته و روحانیت نقاشی شود. اما کاراواجو نمی‌خواست تقلید کند. او دنبال راه دیگری بود، راهی که در آن استاد بود. ایجاد آثاری روحانی از میان خودِ مردم و زندگی‌های کم‌مایه برای رستگاری و ایمان آوردنِ خودِ آن‌ها و به این ترتیب او  را به محلِ زندگی مردم عادی آورد و دو اثرِ فراخوانیِ متّای حوّاری و شهادتِ متی که برای عبرت‌آموزی گناهکار را به ما نشان می‌داد نه شهید را، خلق کرد. ☪✝ eitaa.com/Debate
گفتگوی اسلام و مسیحیت
﷽؛ در سال ۱۵۹۵ در سن ۲۴ سالگی مأمور شد تا ۲ صحنه از زندگی سن ماتیو (متی) را در #کلیسای کوچک سن لوی
کاراواجو هنرمند سبک باروک بود. امّا او در زمان خود در آثار هنری انقلاب به پا کرد. زیرا او فردی نبود که دنبال تقلید از سنّت‌های گذشته باشد. او فردی بود که با مردم فقیر و در میان خود آن‌ها زندگی کرده بود و معنی درد و رنج و محنت را خوب می‌دانست و حس کرده بود. او با شکسپیر هم دوره بود و نوعی روایت و داستان نیز وارد صحنه‌های نقّاشی او شده بود که تئاتر گونه بود. استفاده از نور تند در کنار تاریکی‌های صحنه و گذاشتن سوژه‌های اصلی در پیش زمینه و استفاده از ابعاد بزرگ و موضوعاتی که از میان مردم و زندگی فقیرانه آن‌ها بود همه باعث می‌شد تا بیننده خود را در موقعیت احساس کند و این مهم‌ترین اصل در کارهای او بود که به نوعی باعث ایجاد یقین و ایمان در بیننده می‌شد. اکثر آثار او بدین گونه بود اما به‌طور مثال در اثر توماس شکاک، دستِ توماسِ شکاک را می‌گیرد و به عمق جراحت خود فرو می‌برد. چه کسی پیام مسیح را تا این حد جدّی گرفته‌است؛ و چه نقّاشی می‌توانسته تأثیرگذارتر از این برای اثبات مسائل به توماس شکاک و بیننده‌هایی که مانند توماس شکاک هستند باشد. اثر دیگر او مرگِ باکره است که کلیسای سانتا ماری از او صحنهٔ عروجِ مریم مقدس را خواسته بود. اما کاراواجو در اثرش مریم را مُرده کشیده که حواریون در اطرافش در حال ناله و زاری هستند و غمِ حاصل از این صحنه، غمِ قبل از عروج نیست بلکه غم و ناراحتی و پریشانی به خاطرِ مرگِ اوست و همین سبب شد تا راهبان اثر کاراواجو را پس بفرستند. این نوع برخوردها و سوژه‌ها در آثار کاراواجو زیاد است. امّا نکتهٔ مشترکِ همه آن‌ها این بود که کاراواجو خشن و شرور نه تنها با مردم و بقیه در مبارزه و ستیز بود بلکه در آثار هنری هم در حالِ جدال میانِ سنت‌های گذشته و حال بود. استفاده از واقعیت مردمی که هستند و نه آنچه که قرار بود انجام دهد به نوعی او را فدایی و مبلّغِ  برای مردمِ بی بضاعت نیز می‌دانند.  می‌گوید رنج و محنت بر روی زمین باقی می‌ماند، کاراواجو هم در بازگوییِ همین‌ها تلاش می‌کرد. آثار او حصار امن میان نقاشی و بیننده را می‌شکست و بیننده می‌توانست خود را کاملاً در موقعیت اثر احساس کند، ایمان بیاورد و متقاعد شود. ☪✝ eitaa.com/Debate
گفتگوی اسلام و مسیحیت
کاراواجو هنرمند سبک باروک بود. امّا او در زمان خود در آثار هنری انقلاب به پا کرد. زیرا او فردی نبود
آثار شاخص:👆👇 ناباوری توماس قدیس (۱۶۰۲–۱۶۰۱) فراخوانی متّای حوّاری (۱۶۰۰–۱۵۹۹) شهادت سن ماتیو (۱۶۰۰–۱۵۹۹) تذفین (۱۶۰۳–۱۶۰۲) مدونای لرتو (۱۶۰۵–۱۶۰۳) باکوس (خدای شراب) مریض (۱۵۹۸) سالمه با سر بریده سن جان تعمیدگر (۱۶۰۹) شام در عمواس (۱۶۰۲–۱۶۰۱) هفت صحنه از آمرزش (۱۶۰۷) نوازنده‌ها (۱۵۹۶–۱۵۹۵) بریدن سر جان تعمیدگر (۱۶۰۸) پسر در حال پوست کندن میوه (۱۵۹۲) دستگیری عیسی (۱۶۰۲)
هدایت شده از بدون توقف
﷽؛ سلام و نور✨🌸 هر کس می تونن، حمد شفایی برای سلامتی یک بیمار تلاوت کنن بارونم میاد، دعای بندگان خوب خدا هم موثّره، ممنونم.