وقتی به کسی میگی که تو برام مهمی؛ بهش بهانه ای میدی تا خودش رو دوست داشته باشه . . .
•🕊
دیدین وقتی چسبِ زخمی، کنده میشه دیگه هرکاریش کنی نمیچسبه؟
شاید یه چند لحظه ای بمونه ولی اخرش طاقت نمیاره و ول میشه...
حکایت بعضی از آدماس...
شاید یه روزی مرحمِ دلمون بودن
ولی وقتی ول کنن و برن
دیگه نمیشه چسبوندشون...
اگه یه روزی رفت دیگه التماس موندن نکن
زخمت رو رها کنی هوا بخوره، خودش کم کم خوب میشه...
دلـگویه
@Delgooyeツ
نوار قلب زندگی ام ، سینوس وار عاشقت شده..
ماکزیمم این نمودار ، جایی در آغوش تو است..
راز عشق در پیوستگی آن است..
دلبر من ، نمودار را منقطع نکن..
#عاشقانه_های_یک_مهندس
امشب فرار می کنم از قلوه سنگ ها
از دامنه ی تیرس این تفنگ ها . . .
اینجا که هی به سایه ی خود تیر می زنند
از زاویه ی بسته ی این چشم تنگ ها
قلبم مچاله ای ست از احساس کاغذی
از بس گرفته است از انبوه انگ ها . . .
اینجا تمام کودکی ام درد می کشد
در افت و خیز خالی الاکلنگ ها . . .
از این همه قساوت دلهای صخره ای
از این همه شکستگی ِ پای لنگ ها . . .
اینجا همه به صورت خود چنگ می زنند
از ناگزیر نعره ی مست پلنگ ها . . .
روحم ترک زده ست در این گیرو دار شهر
شاعر ندیده است بجز دنگ و فنگ ها
شاعر فرار می کند از انجماد فکر . . .
آخر پناه می برد امشب به بنگ ها . . .
دلـگویه
@Delgooyeツ