eitaa logo
دلگویه♡
26.7هزار دنبال‌کننده
3.2هزار عکس
1.4هزار ویدیو
29 فایل
این یک متن طولانیه: ‏«صبر🌱» کپی از فیلم و عکس ها ، و نوشته هایی که اسم نویسنده ندارن ممنوعه؛) فور کنید لطفاً 🤍 تبلیغات:←https://eitaa.com/joinchat/1630077199C6828ccc3ed 💠گروه مشاعــــره در کانال سنجاق شده
مشاهده در ایتا
دانلود
صبح جمعه ندبه کنان به دنبال روی یار میگردم.. ای حضرت عشق ، چهره ز پرده بگشای .. دلـگویه ➣‌•@Delgooye
♢•| آنچه عشق به امام می نامیم عشق نیست، سرگرمی است ! ‌•••استاد علی صفایی حائری: عشق از نياز بر مى‌آيد. اما كدام نياز . .؟ راحت‌تر بگويم : عشق؛ خودِ نياز است، اما نياز به تبديل شدن و به اين‌گونه از بن‌بست رهيدن، از خود خلاص شدن و به معشوقى كه بالاترش يافته‌اى پيوستن و با او ماندن؛ چون هنگامى كه بودن تو، ماندن است و ماندن تو، مرگ است و گند است، بايد اين بودن، از بن‌بست ماندن نجات بگيرد. بايد در راهى بيفتد و جهتى بيابد. اين نياز، عشق است و عشق از اين نياز برخاسته. و اين عاشق است كه به راحتى مى‌تواند خودش را بدهد، كه خودِ برترى را به دست آورده است. مى‌تواند فنا شود، كه وسعت بزرگ‌ترين را شناخته است؛ وسعتى كه وجودش در آنجا حصار است و ديوار است و قلعه است و فرو ريختنش، بيشتر شدن است و بزرگ‌تر شدن است و باقى ماندن است و از بن‌بست رهيدن و ادامه يافتن. آنچه ما با نام عشق امام، با آن مأنوس شده‌ايم و به آن دل بسته‌ايم، عشق نيست و اين نيازِ ادامه يافتن و حركت كردن نيست، كه نياز به سرگرم شدن و تنوع داشتن است. آنچه ما در برابر امام داريم هنوز تا اين عشق فاصله دارد. ما از امام نه خودش و نه خودمان، كه خانه و زندگى را مى‌خواهيم و از او به جاى مغازه و بيل و كلنگ استفاده مى‌كنيم. ما بيشترها را فداى كم‌ترها كرده‌ايم. و اين است كه عشق نيست، بازى است |•♢ (ويرايش جديد)‌، ص۸۶ دلـگویه ➣•@Delgooye
در روز اهدای عضو ، دلم را تقدیمت میکنم . . . میپذیری دلبرم؟ دلـگویه ➣‌•@Delgooye
جمعه ها یک به یک سپری شد چشم ها در انتظار روی تو ، کم سو شد آقا جان !! دلیل غیبتت که میدانم من هستم بیا و جان مادرت مرا هم یادی کن دلـگویه ➣‌•@Delgooye
در این هیاهوی شهر ، دلم تنگ غربت توست مولا . . لقلقه زبانمان شده ، بیا که منتظریم . . دلتنگی غروب جمعه مان ، از معصیت شنبه پیداست . . دلـگویه ➣‌•@Delgooye
از من تنها مانده ای . . . دلـگویه ➣•@Delgooye
صبح و لبخند دوباره زندگی . . . در اولین روز اولین هفته اخرین ماه اولین فصل اولین سال قرن روزی عطرآگین ، با نسیم عشق برایتان خواستارم . . . دلـگویه ➣‌•@Delgooye
…وَما عِندَ اللَّهِ خَيرٌ وَأَبقىٰ ۚ أَفَلا تَعقِلونَ ‍ و آنچه نزد خداست بهتر و پایدارتر است؛ آیا اندیشه نمی‌ڪنید؟! قصص/۶۰