السلام علیک یا بقیة الله فی الارضین
این غربتِ حیران شده را دوست ندارم
دلشوره پنهان شده را دوست ندارم
بر دردِ فراق تو بدعادت شده ام!چون
بیماری درمان شده را دوست ندارم
شاید گله داری و بگویی :که ; گدایِ
مشغول به عصیان شده را دوست ندارم
محرابِ تو یک عمر شفاخانه ی ما بود
تقوایِ هراسان شده را دوست ندارم
برگرد فدایت بشوم! از تو چه پنهان...
این آدم ِشیطان شده را دوست ندارم
هر هفته تو را ضجّه زدم تا که بیایی
این هفته ی زندان شده را دوست ندارم
دل تنگم و بی تاب ; بی تابم و دل تنگ
این حالِ پریشان شده را دوست ندارم!
[اللهم عجل لولیک الفرج والعافیةوالنصر]
3.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
با رعایت تمام پرتوکلها
وایسید پاۍ محرمتون
🖤
برای شبهای دهه ی اول محرم ی روضه نویس (اهل دل) برای کانال میخوام
برای حوالی نیمه شب که زمان بیداری اکثریت کاربران ماست..
سر ساعت مشخصی مجلس روضه داشته باشیم.حیف این شبهاست که بی اشک سحر بشه!
اگر کسی مایل بود به ما اطلاع بدید
از طریق گروه تحریریه اعلام همکاری کنید👇
https://eitaa.com/joinchat/2451243068C7b8f1c4f64