آمد کنار برادر صدا زد برادرم حسیـــــــن...نمی دانم چرا وقتی به این سرزمین رسیدیم دنیایی از غم به دلم نشسته....😔
امام حسین خطاب به خانم حضرت زینب
خواهرم اینجازمین کربلاست......
این زمین غصه و درد و بلاست
خواهرم اینجا اسیرت می کنند
درهمین ده روزه پیرت می کنند
می بُرند اینجا گلو و حنجرم
پیش تو بر روی نی آید سرم
یک دفعه صدای ناله ی حضرت زینب بلند شد،
چه میگویی برادرجان😭
جلوی زینب حرف ازمردن میزنی؟
مگر نمی دانی زینب بی تو می میرد...😭