••یک خبر خوب !
➕ کارگاه ⇦ "سخنوری و فن بیان"🗣
از یک آبان ماه ۱۴۰۰
+چگونه باعزت نفس و تسلط کامل سخن بگوییم
+با کلمات درست و الحان دلنشین در قلب مخاطب نفوذ کنیم . . .
+زیبایی اندیشه و شکوهمندی شخصیتمان را با بیان متجلی کنیم √
♢آیا شما هم میخواهید گوینده بانفوذی باشید ؟!
با مدیریت : آزاده عسکری رتبه یک سخنوری در استان
➕کانال مشاوره مون 👇🏽
https://eitaa.com/joinchat/187760659C739cfddbf4
➕کارگاه خودسازیمون👇🏽
https://eitaa.com/joinchat/1866334284C4351a34221
🌿⃢⃟☕️
دلگویه♡
••یک خبر خوب ! ➕ کارگاه ⇦ "سخنوری و فن بیان"🗣 از یک آبان ماه ۱۴۰۰ +چگونه باعزت نفس و تسلط کامل سخن
یه چیزی میگم ناراحت نشو ازم
خب ...؟
تو آخه قشنگ حرف نمیزنی ؛
لحن و نوع گفتارت طوریه انگار دعوا داری🔨😖
تو دلت چیزی نیستا اما ...
باید مدیریت کلام یاد بگیری !
خیلی وقتا خواستی یه حرفی بزنی
اما یه چیز دیگه ای از حرفت فهمیدن 😕
فن بیان خیلی مهمه !
دلگویه♡
شما چیزے را دارید و از آن لذت نمیبرید کافیست آن را از شما بگیرند و دوباره تقدیمتان کنند!
قابل توجه کسانی که هیچ چی خوشحالشون نمیکنه !
دلگویه♡
شربت آبلیمو عسل دوست داری . . ؟!
آره ..یه لیوان لطفا
برا تمدید اعصاب خوبه !
دلگویه♡
•|و او به شیوهٔ باران 🌧 پر از طراوت تکرار بود.... #سهراب_سپهری
علیرضا هم که رفت که رفت ...
الهی حال دلش خوب باشه
دلگویه♡
فقط ی کم خسته ام ...همین ؛ شاید بعد از یه استراحت کوچیک خیلی قوی و محکم برگردم ! شایدم این بار برنگر
الانم از دست کانال مشاوره خستم ...
دلگویه جای خوبیه تا خستگیهامو در کنم 🌿:)