این قضیہ خیلی شگفت انگیزه !!!
کہ هرچی بیشتر شکرگزار میشی ؛
خدا تو رو وسیعتر و بیشترت میکنه✨
- لئن شکرتم ؛ لازیدنکم :)
ازیدنکم ؛نه نعمتکم؛
تو را زیاد میکند . . .
به تو سعه وجودی میدهد
به تو چشمهایی میدهد که ؛
قشنگتر و با وضوح بیشتر بتوانی نعمتهایش را ببینی و درک کنی ...
همه کس قدرت درک نعمتها را ندارد !
«ألا بذکر اللّه تطمئن القلوب»
استادی میفرمود:
این آیه معنایش این نیست
که با ذکر خدا دل آرام میگیرد!
این جمله یعنی خدا میگوید:
«جوری ساختهام تو را که
جز با یاد من آرام نگیری...»
تفاوت ظریفیست!
اگر بیقراری؛
اگر دلتنگی؛
اگر دلگیری؛
گیر کار آنجاست که هزار یاد،
جز یاد او، در دلت جولان میدهد...🍃
دلگویه♡
خدایا لذت گناهو کوفتمون کن !
•
میدونی چرا باید تغییر کنی...ولی نمیکنی ..؟!
چون هنوز داری از کار اشتباهت لذت میبری⚠️
جنگ امروز اسلحه نمیخواد
اسلحهات را باید در مغزت پرورش بدی
که بتونی تو دنیای مجازی،
با دشمنِ واقعی بجنگی
جنگِ این زمانه نخبه مؤمن میخواد
نه علافِ تو فضای مجازی..!🍃