دلگویه♡
این گروه به دلایلی نافرجام موند .... یکی از دلایلش این بود که بیشتر منتظر بودند من تو گروه باشم و چو
درست کردن لوگوی کانال و بیونوشت هم با خود شما
ادمینهای خوش ذوق هم می پذیریم
برای هماهنگی به مدیر ارتباطات پیام بدید↯
♡
@Sajadyas110
دلگویه♡
دکلمه های خود را به آیدی زیر ارسال کنید @Sajadyas110 لینک گروهمون👇 https://eitaa.com/joinchat/239
من میگم بیا این دکلمه رو به ایشون هدیه کن 👈♥️