-آروم و دلنشین و صمیمی برام حرف میزد
صداشو نمیشنیدما از رو نوشته هاش تصورش میکردم؛ :)
انگار برای لحظاتی دیگه همه دنیارو فراموش میکردی ..
بی ادعا و بی غل و غش
ساده و خودمونی ...
هیچ کی دیگه مثل اون برام حرف نزد
دلم خیلی براش تنگ میشه خیلی
بفرما حرفش میشه اشک امونم نمیده ....
+اگه همچه آدمی تو زندگیته قدرشو بدون!
من ناشکری کردمو دیگه ندارمش؛
〖-ツ〗
Hesam Eddin Seraj Chehsme Jadoo [ musicmedia.ir ] 320.mp3
زمان:
حجم:
4M
مدامم مست میدارد نسیم جعد گیسویت
خرابم میکند هر دم فریب چشم جادویت