eitaa logo
دلگویه♡
26.7هزار دنبال‌کننده
3.2هزار عکس
1.4هزار ویدیو
29 فایل
این یک متن طولانیه: ‏«صبر🌱» کپی از فیلم و عکس ها ، و نوشته هایی که اسم نویسنده ندارن ممنوعه؛) فور کنید لطفاً 🤍 تبلیغات:←https://eitaa.com/joinchat/1630077199C6828ccc3ed 💠گروه مشاعــــره در کانال سنجاق شده
مشاهده در ایتا
دانلود
بحث امروز کارگاه خودسازی : ●⇦خودشناسی ..؟ ‌● ⇦خودشناسی از نظر بزرگان ؟ ‌● ⇦نقش خودشناسی در مسیر زندگی ‌● ⇦.:: نقش خودشناسی در مسیر معنویت ::. ‌● ⇦انسان با برنامه ‌● ⇦من عرف نفسه فقد عرف ربه یعنی چی؟ ⇩⇩⇩ https://eitaa.com/joinchat/1866334284C4351a34221 ▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓‌ من کارشناس دینی امروز در خدمت شما هستم .... از من بپرسید تا پاسخ بگویم +📲📱👨‍💻
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
دلگویه♡
موزیک عصرانه🎼
یه روزی میاد که نه میتونی از غیبتهایی که کردی فرار کنی و نه از غیبتهایی که شنیدی و سکوت کردی .... "الغیبة اشد من الزنا" چه زناکارانی که شاید بخشیده بشند اما مغتاب در گرو رضایت مردم گرفتار میمونه .... و چه اعمال خوبی که در ازای غیبت مبادله میشند و چه زشتیهایی که از دیگران وارد پروندت میشند ... خدایا من اینکارها رو نکردم !!! اینها اعمال من نیست ... نه اعمال خودته اینها دقیقا مال توئه .. آخه چرا ؟! چون تو ناشر بدیها بودی و از انتشار خوبیها ابا کردی ⚠️❗️
5.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
سردترین نقطه دنیا . . .❄️ 『دلگویه آزاده』
(.ح.ف.) جان اونروزی که سنگ صبورت شدم و از تمام سختیهای زندگیت گفتی از بد اخلاقیهای پدرت از رفتارهای مامانت و حتی خشونتهای برادرت و اتاق کوچیکی که توش محبوس بودی و زخمهای تیغ رو دستتو نشونم دادی ....(شاید بیش از نیم ساعت خوندن و شنیدن ویسهات وقتم رو گرفت ...) فکر نمیکردم امروز بگی ۲۵ تومن دادم بابت مشاوره فقط ۳ دقیقه ویس دادی !!! هر چند سه ویس چند دقیقه ای بود نه ۳ دقیقه اما امروز برات ویس میگیرم و میگم ؛ همین ناسپاسی که در جانته دلیل این حال بدیه که داری
انقدر دروغ زشته که فقط در مورد دروغگو اومده ؛ دشمن خداست !
دلگویه♡
انقدر دروغ زشته که فقط در مورد دروغگو اومده ؛ دشمن خداست !
و اگر دروغگویی ؛ دشمن شما بود ؛ خوشحال باشید که دشمن خدا دشمن شماست
هدایت شده از رفیق خدا ˘˘‌‌ !
زمان: حجم: 417.7K
ثروت واقعی یک کشور !! جهت تسکین روح بشنوید....🌱 ♥️
انرژی بخش🌿:) تحول به سوی کمال همیشه زیباست ! و خداوند از اجابت خواهنده کمال سیر نمیشود