دیدین وقتی چسبِ زخمی، کنده میشه دیگه هرکاریش کنی نمیچسبه؟
شاید یه چند لحظه ای بمونه ولی اخرش طاقت نمیاره و ول میشه...
حکایت بعضی از آدماس...
شاید یه روزی مرحمِ دلمون بودن
ولی وقتی ول کنن و برن
دیگه نمیشه چسبوندشون...
اگه یه روزی رفت دیگه التماس موندن نکن
زخمت رو رها کنی هوا بخوره، خودش کم کم خوب میشه...
•🕊
آدمها جدا از عطری که به خودشون میزنن،
عطر دیگه ای هم دارن که اتفاقا تاثیر گذارتر هم هست، عطر چشم هاشون، عطر حرف هاشون، عطری که فقط مختص شخصیت اونهاست و متاسفانه در هیچ مغازه عطر فروشی پیدا نمیشه.
-علی قاضی نظام
میدونۍ•خدا•بهبندههاشچیمیگه؟!
میگهبنده ی #من🌿!
دلتنگِ°اسم°خودممبا
صداےِ #طُ!♥️
#بَندَتفَداےِمِهرَبونیتشِہ😍
#خداےمم